З 1 жовтня по 10 листопада найбільше дзвінків від населення міста надійшло в групу оперативного реагування «15-80» департаменту ЦНАП щодо роботи ДКП «Луцьктепло». Про це стало відомо під час оперативної наради у Луцькій міській раді,- інформує інтернет-видання «Під прицілом».

Понад 3 тисячі 560 телефонних звернень надійшло у групу «15-80». Більше половини скарг стосувалися ДКП «Луцьктепло», зокрема, якості опалення. Працівники підприємства переконують, що тепло подається в межах температурного режиму.

Незадоволені лучани вимагають, аби при оплаті за використане тепло був здійснений перерахунок. Окрім того, мешканці Луцька скаржаться на недостатню температуру подачі гарячої води.

У підсумку перший застпуник Луцького міського голови Святослав Кравчук дав доручення працівникам жеків з'ясувати, в чому справа, і вирішити цю прроблему.