808 звернень зі скаргами у групу оперативного реагування «15-80» надійшло у період з 25 листопада до 8 грудня 2013 року. Серед них – 224 скарги стосовно роботи департаменту ЖКГ міста, - пишуть Волинські новини.
Про це повідомила директор Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку Лариса Карп’як під час оперативної наради у Луцького міського голови Миколи Романюка сьогодні, 10 грудня.
«Левова частка» прохань стосується ремонтних робіт дорожнього покриття вулиць та прибудинкових територій, також щодо неналежного надання комунальних послуг.
До прикладу, телефонували мешканці з проханням відновити пішохідну розмітку на вулиці Станіславського, 50; Стрілецька, 8; Ветеранів, 19 та на розі Ветеранів і Чорновола.
Також лучани просили обмежити інтенсивний рух транспорту на вулиці Потебні, оскільки діти, йдучи в школи та садочки, не можуть безпечно перейти дорогу. Також просять укріпити підпірну стінку , що руйнується під мостом на вулиці Шопена.
Крім того, лучани жалілись на якість енергопостачання, відновлення опалення у ванних кімнатах, підмішування гарячого водопостачання з обох кранів.
На що найчастіше скаржаться лучани
вівторок, 10.12.13 11:13Помилка в тексті?Виділи її мишкою та натисни Ctrl + Enter
Коментар буде опубліковано після модерації
Коментарі
коментарів немає