Після тривалих суперечок та з'ясувань депутати Луцькради таки підтримали питання про отримання містом у кредит більш як 82 мільйонів гривень. Про це повідомляє інтернет-видання «Під прицілом».
Заступник Луцького голови Тарас Яковлев, який готував проект рішення «Про залучення коштів під державні гарантії» на розгляд сесії, доповів, що за кошти, які збираються взяти у кредит влада планує придбати 30 тролейбусів та частину витратити на будівництво систем водовідведення у двох мікрорайонах обласного цетру - в мікрорайоні Вересневе та на Львівському масиві. Кошти плануть залучити під державні гарантії на 10 років з відсотковою ставкою за користування коштами не вище 10 відсотків.
Щодо отримання кредитів на системи водовідведення зі сторони депутатів заперечень не виникло, однак стосовно купівлі тролейбусів у сесійній залі розгорілися палкі дискусії.
Щойно приступили до розгляду проекту рішення, запитання виникли у депутата Романа Бондарука. Зокрема, обранець громади поцікавився, чи варто місту зараз купляти тролейбуси, коли є нагальніші потреби.
«Хто в нас визначився з тим, що найнеобхідніше на сьогодні - це тролейбуси?», - задав запитання Бондарук.
«Проект рішення на сесію виніс я», - зголосився Тарас Яковлев.
«Все одно на мене скоро це впаде. Нам треба збільшити кількість тролейбусів. Львівський і Луцький автозаводи виготовляють тролейбуси», - додав мер Микола Романюк.
«Їздити нашими тролейбусами неприємно і небезпечно. На Луцькому підприєстві електротранспорту є великі борги. І якшо зараз приймемо рішення, то ми ще добавимо їм боргів» - зауважив депутат Сергій Сівак.
Натомість прозвучала пропозиція замовляти транспортні засоби саме у Луцького автозаводу, позаяк там було звільнено три сотні працівників, а місто могло б забезпечити їм роботу.
З тим, що ЛУАЗ може виграти цей тендер, погодився і Тарас Яковлев.
«Борги на ЛПЄ не збільшаться. Придбання 30 тролейбусів допоможуть забезпечити фінансовий стан підприємства», - переконував депутатів Яковлев.
Депутат Роман Романюк почав переконувати колег, що такий кредит для міста - мало не дармовий. Переваги побачив у тому, що держава гарантує відшкодувати половину вартості тролейбусів та повернути 70% за облаштування водовідведення.
Осіпов зауважив, що ніякі тролейбуси за такі гроші місту не окупляться.
«Чому ми маємо такий проект, який не можемо навіть приблизно сказати скільки відсотків прибутку отримаємо? Ви, депутати, підставляєте 216 тисяч населення. Місто відповідатиме, а ви хочете збагатити якогось там дядю? Ми не маємо всліпу тут голосувати, якщо криза прийде, то взагалі не виберемося з боргів», - закликав колег до здорового глузду Андрій Осіпов.
Обранець Олег Чернецький запропонував розділити кредити на водопостачання та тролейбуси і проголосувати різними питаннями. До цієї думки долучився Юрій Вега. Однак пропозицію підтримало лише 8 депутатів.
Таким чином перейшли до голосування вцілому. Кнопки «За» натиснули 37 обранців громади.