Про скарги громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 9 до 23 грудня 2013 року доповідала директор Центру надання адміністративних послугу місті Луцьку Лариса Карп’як, – про це йшлося під час щовівторкової оперативної наради у стінах Луцькради, – інформує «Волинська правда».
19 звернень стосувались руху міського пасажирського транспорту та було передано в управління транспорту та зв’язку для проведення моніторингу та вжиття заходів впливу. Окремі скарги стосувались руху міського пасажирського транспорту за маршрутами № 2, 4, 9, 10, 15, 25, 31.
Коментарі
Віктор
25.12.2013 14:51:00
Чиї інтереси лобіюються при складанні графіків руху, зокрема маршрутки №15, в час "пік" , коли люди добираються з роботи, біля автозаводу простоює по 4-5 маршруток на так званій перерві.