Відтепер адмінпослуги та консультації надаватимуть громадянам та бізнесу у спеціально облаштованих центрах обслуговування платників податків при Старовижівському відділенні Ратнівської ОДПІ, Іваничівському відділенні Нововолинської ОДПІ та Рожищенському відділенні Ківерцівської ОДПІ. Таким чином, до 9 діючих ЦОПів, що відкриті на Волині минулого року, додалося три нових - прес-служба ГУ Міндоходів у Волинькій області.
«Щоденно центри обслуговування платників податків на Волині відвідує близько тисячі клієнтів. З відкриттям нових сервісних центрів кількість відвідувачів зросте. Якщо взяти до уваги, що нашим клієнтам - платникам податків цього року надано в межах півмільйона різних послуг, якість обслуговування платників до бюджету має надзвичайно важливе значення», - вважає начальник ГУ Міндоходів у Волинській області Ігор Сінгаєвський.
За словами керівника ГУ відомства на Волині, дбаючи про комфорт та зручний формат спілкування, Міндоходів бізнесу вже сьогодні запропонувало більше десяти електронних сервісів. Дистанційне звітування та інші сервіси отримали позитивну оцінку бізнесу.
«Наприклад, відповідно до даних останнього дослідження, платники податків цього року в середньому витрачали на виконання податкових зобов’язань на 100 годин менше», - підкреслив Ігор Сінгаєвський.
Разом з тим, як запевнив очільник ГУ Міндоходів Волині, роль живого спілкування громадян та бізнесу з фахівцями Міндоходів теж очевидна, оскільки чимало платників до бюджету, особливо з віддалених районів, потребують допомоги фахівців Міндоходів як у заповненні звітних документів, так і роз’ясненні законодавчих норм.
Довідково: розбудова сервісних центрів була розпочата у рамках перетворення податкової служби із фіскальної у сервісну службу. Зі створенням Міністерства доходів і зборів України увесь комплекс митних і податкових послуг був стандартизований та уніфікований. Стандарти якості обслуговування платників постійно контролюються у Моніторинговому центрі Міндоходів.
Коментарі
коментарів немає