Працівники Торчинської районної лікарні б'ють на сполох. Увесь персонал закладу примусово переводять на обслуговування з ПриватБанку у Банк Надра. Про це повідомляє інтернет-видання «Під прицілом».

До редакції інтернет-видання «Під прицілом» звернувся житель селища Торчин зі скаргою, що працівників районної лікарні примусово переводять зарплатні картки з «Приватбанку» у користування «Надрабанк». Кореспонденти інтернет-видання вирішили з`ясувати що ж саме відбувається у Торчинській лікарні, чим саме обурені працівники, а також почути думку головного лікаря.

Звичайно працівники дуже обурені тим, що не враховуючи їхніх інтересів, роблять, як заманеться керівництву. Але люди бідкаються, що самі вони не зроблять нічого, бо вже і без їх відома особові справи забрали і самостійно переоформляють документи.

Деякі працівники районної лікарні кажуть, що для них це велика несподіванка, бо вони навіть не знали про такі новини.

«Ми  працюємо добу через три. От прийшли на роботу і розповідають колеги нам такі новини. Кажуть, приїжджали представники відділення того банку, проводили консультацію і запевняли, що ніяких проблем ми не матимемо», - каже пані Світлана.

Люди не розуміють, чому виникла така потреба змінити банк. Найбільше, що їх бентежить – це те, як вони зніматимуть гроші з картки, якщо навіть такого відділення банку у Торчині не існує. Кажуть, до Луцька доведеться їздити, але це витрати на проїзд, а знімати у відділенні банкоматів, які є у селищі, це знову ж таки зніматиме відсоток комісії.

«Тут працюєш за ту нещасну тисячу, та ще й не знатимеш як її отримати. В «Приватбанку» зніматиме комісію, а що нам в Луцьк треба буде їхати. Нас повністю влаштовує те, що у нас є на сьогодні», - каже працівник лікарні.

Кажуть, що зібрали понад 40 заяв до представників «ПриватБанку», можливо вони якось зарадять цій проблемі.

«Нас ніхто не питав чи хочемо ми чи не хочемо. Сказали що так буде. Якби вони хотіли створити умови для нас, як користувачів, то створили б спочатку відділення, поставили б банкомати, а тоді б нас переводили. А це невідомо як назвати. Ми написали заяви, може й ви якось нам допоможете, бо ми тут безпорадні», - каже ще одна працівниця лікарні.

Тільки ми почали спілкуватися з лікарями та медсестрами, до нас відразу підійшов головний лікар Андрій Коновал і запросив до свого кабінету. Він розповів, що нічого страшного у цьому немає, яка різниця якою карткою користуватися, аби гроші платили.

«У нас ніяких проблем немає з цим. Також немає заперечень від працівників, хай не вигадують, це просто плітки серед колективу. Тим більше, «Приватбанк» пропонує депозити, кредитні картки – для чого це працівникам. Є зарплата на картці та й добре. А якщо з видачею готівки виникне проблема, то зарплати на довше вистачить», - каже Андрій Коновал.

Як розповіла нам одна із медсестер, її чоловік працює у відділенні амбулаторії. Там уже всі отримують заробітну плату на картку «Надрабанку».

«Це жах! Мій чоловік пішов до банкомату «ПриватБанку» перевірити баланс по картці «Надрабанку», то у нього зняло 3 гривні лише за те, що глянув скільки грошей є. А якщо знімати гроші, то яка комісія буде?»

Подейкують, нібито голова Луцької райради Ігор Волошенюк дав таке розпорядження, аби працівників лікарні перевести на користування відділення банку «Надра». Але як запевнив головний лікар, то це була просто рекомендація Ігора Волошенюка. І одразу ж змінив тему розмови. Також головлікар Андрій Коновал сказав, що різниці немає яким відділенням банку користуватися, аби кошти на картки надходили вчасно.

«Ви знаєте де працівники чи депутати верховної ради отримують заробітні плати? - У «Надрабанку»! Нічого страшного тут немає, тим більше, представники банку «Надра» казали, що через деякий час встановлять банкомати і створять своє відділення у Торчині. Та і якщо зніматимуть гроші з цієї картки у відділенні банку, яке у нас є на сьогодні у селищі, нічого страшного не буде, там ніякої комісії не зніматиметься», - запевняє головний лікар.

Відтак, як сказав Андрій Коновал, працівники отримають аванс цього місяця ще на ті картки «ПриватБанку», які мають, а вже друга частина заробітної плати прийде на нову картку «Надрабанку».

Впродовж трьох днів ми намагалися почути версію самого голови районної ради Ігоря Волошенюка. Однак особисто поспілкуватися нам так і не вдалося. У приймальні райради до обідньої пори нам секретар відповідала, що голови немає на робочому місці, а після обіду вже рекомендувала телефонувати наступного дня. Відтак, протягом трьох днів кореспонденти не могли зв’язатися із Ігорем Волошенюком, навіть його мобільний був вимкнений. Також де саме перебуває посадовець під час робочого дня, нам не сказали. Тож чи голова районної ради справді був такий ззаклоптаний, чи просто уникав спілкування із журналістами, ми й досі не знаємо.

Отже, кореспонденти інтернет-видання не  викключають того, що працівники лікарні майже усі проти нововведення, але як самі сказали - мовчать, бояться, бо вони все одно не в силах щось змінити. Хоч у протилежному нас запевняв головлікар торчинського медзакладу Андрій Коновал.

Тим часом у Головному регіональному управлінні «ПриватБанку» нам повідомили, що така ситуація виникла вперше. Керівник віділу зв'язків з громадськістю Євгенія Ковтун нам пояснила, що коментувати цю ситуацію вони не можуть, позаяк кожен вправі обирати банківську установу на власний розсуд.

«Ми не знаємо в чому там причина. Ми надаємо зручні банківські послуги. Гроші вчасно надходять на платіжні картки. Зовсім недавно у нашому банку почала обслуговуватися така установа як Рівнеська атомна електростанція. Можете уявити собі скільки там працює людей. Мабуть, це - таки показник», - додала Євгенія Ковтун.