Із часу запровадження спеціального антикорупційного сервісу «Пульс» Міністерства доходів і зборів України на Ягодинській митниці його послугами скористалося 87 громадян, – повідомляють у прес-службі ГУ Міндоходів у Волинській області.
Усі звернення осіб, які зателефонували на «Пульс» з повідомленнями про проблеми в обслуговуванні на митниці, зокрема і 21 анонімних дзвінків, після відповідної реєстрації були детально розглянуті керівництвом та фахівцями Ягодинської митниці Міндоходів.
За результатами розгляду – всі проблемні питання були врегульовані,- запевняють працівники Ягодинської митниці.
Начальник Ягодинської митниці Міндоходів Дмитро Поліщук вважає, що інтерактивна взаємодія фахівців митниці з суспільством за посередництвом цього сервісу є одним із найважливіших сегментів антикорупційної стратегії Міністерства доходів і зборів.
«Ми вдячні небайдужим громадянам, які допомагають нам виявляти проблемні моменти у колективі та попереджати правопорушення. Власне, стратегія подолання корупційних проявів в органах доходів і зборів охоплює всі етапи роботи – від профілактики до виявлення і реагування на факти корупції, упередження її проявів» - розповів начальник Ягодинської митниці Міндоходів Дмитро Поліщук.
Нагадаємо, що з метою ефективного механізму громадського контролю під егідою Олександра Клименка запроваджено антикорупційний проект «Пульс» (тел. 044 274 00 07).
Зі створенням Міністерства доходів і зборів України цей сервіс став доступний і клієнтам митниці. Лінія працює цілодобово.
Коментарі
коментарів немає