У пунктах пропуску «Дольськ» і «Ягодин-авто» на Волині, водії рейсових і туристичних автобусів збирають гроші з пасажирів. Перевізники вимагають кошти, аби прискорити проходження контрольних процедур. З таким скаргами двоє громадян України звернулись на «гарячу лінію» уряду та телефон служби довіри Адміністрації прикордонної служби - пише інформаційне агентство Волинські Новини.
По скаргах проводяться перевірки, матеріали яких будуть направлені в правоохоронні органи. Про це повідомив перший заступник начальника Луцького прикордонного загону – начальник штабу підполковник Олег Шевченко. На брифінгу він розповів про суть скарг, а також заходи, які вживають прикордонники, аби уникнути непорозумінь при перетині кордону.
«Протягом тижня надійшло дві скарги: по пункту пропуску «Дольськ» від громадянина України, що проживає у Дрогобичі, і по пункту «Ягодин-авто» від громадянки України, що постійно проживає у Німеччині, а до Луцька приїхала провідати матір. Люди поскаржились на збір коштів водіями рейсових і туристичних автобусів нібито для прискорення проходження контрольних процедур. Були опитані пасажири автобусів, водії, відбулась зустріч із керівниками автопідприємств, що здійснюють перевезення. Причетність співробітників Луцького прикордонного загону до збирання й отримання коштів не підтвердилась», - повідомив підполковник.
Олег Шевченко додав, що у першому випадку скаржник розповів, ніби чув розмову водія автобуса з працівником якоїсь контролюючої служби на пункті пропуску. Та упізнати форму по фотографіях чоловік не зміг. У другому випадку жінка взагалі не вказала нічого конкретного, лише висловила своє обурення відразу на урядову «гарячу лінію», після чого відразу була ініційована перевірка.
«Хочу наголосити, аби громадяни знали: прикордонний контроль – перевірка документів пасажирів, транспорту, багажу – здійснюється безкоштовно.– Номери «телефонів довіри» розміщені на стендах у пунктах пропуску. На прикордонних автостанціях і в автобусах міжнародного спрямування розклеєні інформаційні матеріали про те, що збирання якихось коштів і передача їх співробітникам прикордонної чи митної служби – це протиправні дії, що потрапляють під кримінальні статті про шахрайство і давання хабара.
Не беруть там, де не дають – громадянам це потрібно запам’ятати», - додав начальник штабу прикордонного загону
Олег Шевченко поінформував, що в середньому оформлення на кордоні рейсового автобуса с 30-40 пасажирами займає 30-40 хвилин. Час залежить від кількості пасажирів, у яких треба перевірити документи, категорії громадян, які перетинають кордон. У пунктах «Ягодин» і «Доманово» є окремі смуги руху для автобусів, тож затримок не виникає, і платити за прискорення проходження контролю не треба. Черги можливі в період свят, відпусток і канікул, але прикордонники намагаються якомога швидше оформляти пасажирський транспорт. А водії чи сторонні автобуси, які збирають із пасажирів гроші нібито для прикордонників, - шахраї, які просто хочуть нажитися» , - додав начальник штабу прикордонного загону.
Для оперативного вирішення питань, що можуть виникнути при перетині державного кордону, підполковник радить телефонувати на комутатор Луцького прикордонного загону – (0332) 24-41-44. Начальник штабу не виключає того, що водії дійсно можуть збирати гроші у пасажирів, та рекомендує в таких ситуаціях не встрявати в афери і не чинити протиправних дій.
,,
Коментарі
коментарів немає