На весні цього року український Інтернет встановив новий рекорд. Як повідомляє Ukr.net, кількість користувачів всесвітнім павутинням сягнуло відмітки 7,7 мільйона.
Ці цифри також говорять про те, що київська аудиторія найпопулярніших порталів вже може зрівнятися з аудиторією телеканалів. Саме тому Інтернет-реклама стає альтернативою реклами на телебаченні.
«Дійсно, кількість користувачів Інтернета в Україні постійно зростає, добре бачимо це на прикладі зростання відвідуваності наших сайтів. Це зростання не залишається поза увагою професіоналів рекламного ринку. Сьогодні вже жодна рекламна кампанія не проходить без Інтернет-складової”, - розповідає директор з маркетингу порталу Ukr.net Михайло Іртлач.