Фінансова криза та недалекоглядна політика керівників автозаводу в російському Серпухові призвела до закриття виробництва легендарної малолітражки „Ока”. Причиною такого рішення стало значне падіння попиту на цю машину, яка за останній час зазнала серйозних змін. Наприклад, двигун російського виробництва замінили на китайський об’ємом 1,1 літр, було доопрацьовано модель 2008 року, яка почала відповідати екологічному стандарту ЄВРО-3. Ось тільки ці зміни значно збільшили ціну „Оки”, яка з 3,5 тисяч доларів (російська ціна) злетіла до 6 тисяч. За такі гроші наші брати-слов’яни купувати вітчизняну малолітражку не бажали. До того ж вирішила відмовитися від „Оки” і держава, припинивши держзамовлення у Серпухівського автозаводу. Тепер СеАЗ активно шукає, що ж замінить це авто на конвеєрах підприємства. Скоріш за все буде підписано угоду з кимось із китайських виробників, які активно просувають свій товар на російський ринок.