Підприємці Завокзального ринку знову прийшли на чергове засідання сесії Луцької міської ради з новими вимогами. Повідомляє інтернет-видання «Під прицілом».
Складається враження, що підприємці розділились на два фронти і вони по черзі висувають свої вимоги та пропозиції. Ще зовсім недавно підприємці «штурмували» міську раду з вимогою розірвати договір оренди між ОБлспоживспілкою та підприємцями, а уже сьогодні просять протилежного.
Коли депутати Луцькради нарешті прийняли таке рішення, і створили проект нового рішення – створення унітарного підприємства «Комунальний ринок», підприємцям знову не догода. Тепер люди заявляють, що вони надалі хочуть співпрацювати з ОССТ.
Однак, зі слів самих же підприємців стає зрозуміло, що вони просто розгублені і настрахані, бо їм ніхто не пояснив на яких умовах працюватимуть з унітарним підприємством «Комунальний ринок».
«Нам головне, аби ми могли заробити собі на кусок хліба!»,- в один голос запевняють підприємці.
На питання чи знають вони, згідно яких документів з них постійно «деруть побори», протестувальники тільки знизують плечима. В один голос почали запевняють, що тепер їм це не важливо, аби не лишитись робочих місць.
«Нам важливо, аби дощ на голову не капав і земля рівна під ногами була. А оті документи…якщо є пожежна норма і треба »,- відповіли підприємці.
Депутат Луцькради Юрій Вега, який і є автором проекту рішення про «Комунальний ринок» запевняє, що підприємці працюватимуть на кращих умовах, а єдина проблема, яка зараз виникла, полягає в тому, що люди просто не ознайомлені з проектом.
Ще перед початком сесії Юрій Вега запевнив, що рішення по цьому проекту буде прийматись на наступній сесії, а на цій буде лише розгляд. За цей період має бути проведена роз’яснювальна робота серед підприємців стосовно «Комунального ринку».
Лише після таких запевнень підприємці розблокували дорогу, увесь ранок на вулиці Богдана Хмельницького був перекритий рух транспорту.
Коментарі
іовенко
26.03.2014 16:04:27
забула що з 60 грн.м.кв в місяць.які ми платим горгуту 2.4 йде державі.решту все за послугу підмітання одержує горгут.всі остальні пакращення за наші гроші по тройному тарифу.плюс під час тих пакращень вкоротчується площа підприємців для подальшої перепродажі.про це вже писанно переписанно.так як ці голєровські тєми про захват когось алігархами.вже всі під камсамольцьом.причому рік назад він ще казав що все дорожає але того року піднімати аренди не буде. гра така.а цього як підніме?от по 5 долар був .в вас було 60.зараз долар 12.в вас знов 60.а підняти в два раза оренду -то ще одних 2 тис.рабів.на волині вже є плата на ринках 160грн.мкв.асфальта.все на слово.так як юридично підпрємець там ніхто.схоче відріже.схоче перенесе кудись.тобто 2 кв.на закаулку і все по "закону".менше платити підприємцю і возбухати не буде?чого з вас ніхто не цікавиться юридичною сторною?багато з вас ще не ощутило пакращень так як до вас не дійшов той "благоустрій".але рано чи пізно він дійде.до тих хто працює в приміщенні ринку дійде просто нова ставка за послуги.до всіх решту чергова здача ще на щось там(елетричні кабеля,трансформатори.якісь міфічні роботи по цінах Великобританії).І ТАК ДО БЄЗКОНЄЧНОСТІ.про те що говорить іовенко ...а хто вона?за що вона відповідає?ті хто стикнувся з пакращеннями і потім звертався до неї як до "гаранта " вже все знають давно.але ви не такі в вас все буде чікі пікі...подивіться на Північний ринок.колись на заказ іовенко організувала "братство" на ювілейному .всі мали торжествєнно получити обовязково місця на північному(дуже хароші по плану і дешеві) а хто хотів то міг в торг.центрі в першу чергу.як було знють всі.що стало гляньте зараз.те буде і з завокзальним.ну нема там такого потока покупців на оплату таких місячних платежів та поборів як придумає барін в черговий раз.та й смисл арендувати в самого себе той контейнер.а договір аренди з підриємцем довготерміновий ніхто так і не буде нормальний заключати.як казала велика марта по аверсі-завтра введуть касові апарати і половина підприємців не зможе працювати .не менш великі "знання тєми" і в горгута.а ви дальше ходіть за іовенко.новий північний чекає.як же без твьордої і жадної руки?що то за життя .так всі живуть .хай вже цей.він абіщав...хоч цей раз вже і нічого не обіцяє крім "наруги над вами " палиць,єрємєєвих,джулинських,токарських...рідкий спаситель..
Все в руках підприємців
27.03.2014 07:35:58
якщо буде принцип "Моя хата скраю...." закінчать рабами горгутов. Там всьо приватизовано а держава дасть гарантії і там можна щось добиватися.
Міші
27.03.2014 10:02:49
дурень неграмотний, несеш маячню, не в тин , не в ворота.
печалька
26.03.2014 16:09:29
продажна іовенко, завжди виступала проти споживспілки захищаючи інтереси підприємців, тепер горгут і її купив(( А шо делать?!?
прийшло
26.03.2014 16:28:40
100 людей.2тис. спокійно працювали.тобто навіть з приміщення ринку арендарів не міг евакуювати на підтримку "іміджу" свого як поцприємца горгут.добре зробили що не пішли.боїтесь його то не вийдіть на другий раз на роботу так само а туди не йдіть.ви ж дорослі люди.2014р .іовенко по списках звіряти навряд чи буде.язиком вона крепка а дух вже подупав публічної жіночки..та й самій страшно.але відробити те що 3 роки назад взяла мусить...форс мажор ..два рази відробити приходиться..аж на лиці помінялась..стіль вже не той-устала..
евакуація ..
26.03.2014 19:52:16
потрібна тій алчній команді, яка засіла на шиях підприємців. Кусали завеликими кусками - от і подавилися.
відео
26.03.2014 16:51:11
4 секунда-голяр,52 секунда контролер новохіжин-це нові власники підприємства тзо"завокзальний ринок" туда ще входить парочка жіночок працівників осс.уставний фонд 0.підриємство зарегістроване і офіційно створене ще того року.звісно на те підприємство осс горгута не мало передавати ринок за якісь міфічні борги.то не правда.просто так зарегістрували.лишніх пару днів і пару тисяч гривень не мали куди діти.сам інжинєр на мітингу 4секунда
дожилась іовенко
26.03.2014 17:11:32
де ті 1200 заангажованих? Разтєряла "кадри" до неповної сотні !!!!!!!!!!! Ага тепер защіщає работніков рядових облспоживспілки од горгутів, Волинців, Сіваків, і т д. Де ж той "звєрь" який купив Варшавку? Дала маху бабка - ну да нічьо-- в неї ще много ідєй до слєдующєй сесії появиця.
бабка директрісою хоче бути
26.03.2014 17:26:01
в новому торговому центрі імені горгута. Чого про пакращення на базарі не віщує? Ніжки не ламають і на балду не капає ---- і то всьо сємєйна каманда кандибо-горгутов спасла од всєх негараздов. А скільки здерли за той уют ? А широкомаштабний план по новому "СІТІ" прийдеться забути.
Подібні на розумововідсталих
26.03.2014 18:06:50
Невже разом не можуть дійти згоди ? Скільки вже та облспоживспілка випила крові всім, а не можуть без батога. Вже ж всі зрозуміли, що то приватна структура, яка має свій проект торгового центру, так і то нічого, аби "хазяїн" рабам був, бо ж хто управлятиме? Дограються, що поки вільна ділянка, точно хтось умикне ! Чим вам унітарний комунальний ринок не підходить, тим, що наполовину менше платити будете? Ідіть до Веги і він пояснить все, це ж не рейдер-захватчик, солідний чоловік і діло каже. Хватить гризтись між собою, ціль одна -- спокійна робота, без безкінечних "покращень".
ото ви всі цікаві
26.03.2014 18:17:14
я вам тако скажу. я хоч сам не підприємець, але дууууууже добре знаю. про те що у вашого Горгута вже є готовий план будівництва величезного торгово-розважального центру прямо на місці вашого базару....і може він його достати в любий момент...так шо задумайтесь))))))))))))))
тєма
26.03.2014 18:23:03
м. Луцьк вул. Карпенка – Карого,1 . Станом на сьогодні за даною адресою зареєстроване Споживче товариство «Завокзальний ринок» (код 38592500). Засновники Волошина О.А., Голяр В.М., Горгут В. М., Завацька С.О., Кандиба О.Є.,Корука Л.Л, Новохіжин С.В., Півнюк П.С. керівник даного споживчого товариства Горгут В. М. Розмір внеску до статутного фонду від засновників поступило 0,00 грн.
тоді спитаємо з тих
26.03.2014 18:26:29
хто сьогодні "пікетував" невідомо що.
там плач Ярославни
26.03.2014 18:30:03
про повне безробіття тих, хто 30 років і так нічого не робив.
Працівник
27.03.2014 11:43:05
Ми також плачемо!!! бо хочемо працювати та кормити свої сім*ї. В нас контейнерів нема, а працюємо за зарплату. Лівака немаємо і що нам на вулицю іти попрацювавши від 10 до 30 років не заробивши навіть пенсії!!!
співчуваємо
27.03.2014 17:11:28
але то не ми вивели вас з пайовиків. Чого ж ви їх не розіп'яли? Чого нам не стали допомагати покінчити з цим дурдомом і всі спокійно працювали б.Ви хотіли щоб хто за вас там все зробив? Бачите до чого дійшли - кожен себе захищає як може, от і маємо те , що маємо. Підприємців крім депутатів ніхто не захистить, робіть висновки - ми як і ви не хочемо лишитись без роботи.
Вега підтвердив
26.03.2014 19:22:52
що нема статусу Завокзального ринку і планують будувати комплекс і вже є у горгутів план. То по що ходили ті памороки ?
облспоживспілка - головний
26.03.2014 19:25:49
РЕЙДЕР !!! Непотрібство, яке є гнійним прошарком на тілі бюджету міста.
ХА-ха-ха
26.03.2014 19:31:29
А деж ті 700 підприємців котрі підписалися на захист кадибо-горгутовськоі спілки чому вони не прийшли під міську раду? А тому що більшість тих підписів-це фальш та обман!!!!!! На фото добре видно які підприємці там стоять:чоловік марти-олег кандиба якого років сім тому вигнали з посади завгоспу Луцькоі міськради за фінансові махінаціі ще один 'підприємець"-голяр (головний інженер ринку),звішувальник-обвішувальник м"яса з м"ясного павільйону та ще пару десятків працівників ринку,яких горгут у робочий час відправив мітингувати під міську Раду!!!
відпочиваю , дивлячись
26.03.2014 19:41:04
як лілька репетує. Якби не вуха - рот порвався би.
"а баба Яга проти".....
26.03.2014 19:47:40
Вони виступають за належні умови підприємницької діяльності !? Чиї, горгутів ? Наші умови бажають кращого : судові тяганини, подвійні ціни на "благоустрій",які ми й оплачуємо, що не день - страшно на ринок заходити від тих "новшеств". Ну просто "стабільність і порядок" !
от і призналась
26.03.2014 19:56:11
що не платить горгуту тоді що - відробляє?
респект
26.03.2014 20:07:26
оператору,.благадарочка ,за с,йом наших гламурних тьоть вовсій красі.особєнно порадувала ліля з іовенко(чіста па жизні).очі ,очі дивіться.справді глубінні ракурси.респект і уважуха-оператор на свому місці і журналістка неподкачала..розкрила тєму "сиріт" повністю.
Прошу
26.03.2014 20:23:56
поясніть ,будь ласка,що таке унітарний комунальний ринок ?Плюси,мінуси для підприємців.Можливо,від незнання ця боязнь і непорозуміння.
Все просто
26.03.2014 20:49:44
всі оборутки може дивитись кожен підприємець, ніякої тіні, адже все по тарифній сітці : оплата землі і послуг, які надаються. Нічого ніхто не приховує, ніякого секрету господарської діяльності. Зараз платимо за 12 працівників, а там потрібно 5, того такий кіпіш контролерів. Оплата за метр до 30 грн. , це вдвічі менше як платимо. Поскільки створює міськрада і гроші ідуть місту - мінімальні перевірки для нас, зате КРУ кожен рік перевіряє комунальників. Ви кожен місяць маєте змогу бачити надходження в бюджет грошей, отже нульовий ризик банкрутства. Щитові належать обленерго - світло вирішується, будівля ОСС має 1 ступінь пожежонебезпеки, а наші контейнери - 4, отже ми не несемо загрозу їхній власності. Ті, хто знаходяться на сервітутах (труби і т д. ) приварюються скоби, якими можна перемістити ларьок. Багато писати, захочете, знайдете хто все пояснить.
Дякую.
26.03.2014 21:55:01
На Завокзальному ринку,як в Україні : ,,клітка" -- Захід ,а сектор ,,Б"-- Схід.От і розбіжності.
розбіжності
27.03.2014 00:54:07
тому, що не цікавитесь життям ринку, там "рулять" хто як хоче і присутня одна думка, і якщо вона не горгута - значить хибна.
все просто
27.03.2014 07:28:48
хто яку байку розказує , а ви по репутації людей робіть висновки. Від держави завжди щось вимагати можна (приклад той же пікет), а коли прийшли пікетувати облспоживспілку - там великими буквами написано : ПРИВАТНА ВЛАСНІСТЬ, навіть Правий сектор сказав, що то часна лавка і вони не мають права втручатися. То хто вам вигідніший тепер? Забудьте, нема кооперації - є горгути і крапка !
поправка
26.03.2014 22:15:26
120 працівників кормимо.
прибиральниці та робітникі
27.03.2014 12:28:08
Ти подивися, що ми побудували і як ми живемо. Діти не навчаються в університетах, бо на державне ви берете дань, а на платне не має за що вчити. Тут кожен день думаєш чим їх накормити і за які кошти вдіти.
горгут накормить
27.03.2014 16:58:56
і обігріє бо ви ж так його захищаїте. Нада понімать що кожен себе як може так і захищає. Що насіяв те і з"їв.
пікєт по сємєйному
26.03.2014 20:32:55
олєгу тре було плакати рогами поддєржать а то теліпало вітром. Самі себе підтримали - полазили по дорозі туди сюди і розповзлися по кублах. Отсрочка приговора на місяць достігнута непосільним трудом і поддєржкой созідатєля іовенко яка прийшла по стабільность і порядок. Десь то вже чули....
точно половина
27.03.2014 08:22:30
з тих що була кандибо-горгути сємєйствами і налякані рядові сотрудніки. Не було і 10% тих що приходили 5 років тому. Так людей принижували що їх просто ненавидять всі. Правда бояться і перемін того ще так не можуть оприділитися. А панянка Іовенко не має ніяких контейнерів на вулиці і їй ми по барабану. Треба більш всім розказувати про той унітарний ринок тоді люди щось поймуть і оприділяться.
Саша
26.03.2014 20:50:02
сівак з глузду зїхала це ж видно
Алла Сівак
26.03.2014 22:12:53
Я вам сьогодні не заважала на прохання контролерів ринку. З глуздом у мене все в порядку, а ви там виглядали, чесно кажучи, не дуже впевненими. Якщо приносите 700 підписів - приводьте стільки ж людей. Те, що каже пані Ліля в інтерв'ю журналістам про якісь декілька сантиметрів зайвих у площі мого павільйону розказує, так я можу сказати, що у неї 2 метри квадратні зайві - і що? Де та схема, яка доведе мої чи її слоав? Знаєте, не можу зрозуміти, чому ніхто не може побачити чудо-план, який розставить всі крапки в цих непотрібних нікому дебатах? Певно, це те, про що розказує депутат Вега --- ВЕЛИКИЙ РОЗВАЖАЛЬНО_ТОРГОВИЙ ЦЕНТР, який так складно втілити при такій шаленій "популярності". До речі, тільки мер міста призначає директора унітарного комунального ринку, отже тут ніхто не переслідує власні цілі, це неможливо ! Я пропонувала зібрати загальні збори всього ринку, але ніхто в цьому не був зацікавлений. Запросимо автора даного проекту пана Вегу і він про все детально розповість. Надіюсь, ви не будете цього поважного депутата звинувачувати у рейдерстві, людина має бездоганну репутацію. і не є скандальною особою. Тільки об'єднання всіх підприємців може вирішити всі проблеми ринку, а кожен має право на власну точку зору.
зайвий на ринку горгут
26.03.2014 22:49:31
і вся його молодая команда. Чого щось ховати якщо все так доступно і прозоро. Ринок сьогодні показав свою точку зору - всі хто не з вами мають іншу думку. Не лякайте нас страшилками про олігархів захватчиків- нам ніде гірше не буде. І віримо далеко не тим хто щось там сьогодні пікетував.
ви про що
27.03.2014 07:20:40
за ті роки роботи з горгутами всі побачили що то за птіци. А з Іовенко спитати треба ще за 2008 рік чого так роз"єднала ринок. Ходила шептала по сектору Б про рейдерські захвати а вони там і справді повірили бо що з них взяти. То пора точку поставити жирну і хватить дурити.Треба зробити щоб людям добре було а ті прихватизатори аферісти ніколи не остановляться. Волнуїця за будку горгутів то хай там і командує а на базарі вона нічого не має то можна ходити і свистіти бо що втратить. А за сплєтніцу лільку то і писать не хочу бо то не село й не город. Зараз не горлом брати треба а розумом.
Незалежні підприємці
27.03.2014 12:16:48
Алла Сівак! Скільки тобі заплатили за те, що ти зливаєш ринок? Не обманюй людей!!! За свою шкуру боїшся, а товар свій продаєш в десять разів дорожче. За такі ціни, як в тебе продавати треба в елітних магазинах (ти ж рахуєш, що в тебе товар нев...ний). Хочеш стати "власником розважально-торгового центру"? Так не буде, бо ти підставна особа!!!
незалежному від Сівак
27.03.2014 16:08:20
Не розумію вашу агресію, адже завжди можете прийти і запитати про те, чого не розумієте. Не слухайте дурниць, якими вас пічкають : НЕ МОЖЕ ЯКИЙСЬ ТАМ ПІДПРИЄМЕЦЬ "ЗЛИТИ" РИНОК !!! Повна маячня, вигідна зрозуміло кому. Якщо вам не подобається мій товар і ціни - можете не купувати. А план "розважального центру" вам ваші "захисники" підготували. На мене ОСС подала до суду і я захищаю власні інтереси, які ніяким чином нікого з вас не стосуються. Унітарний комунальний ринок не несе ЖОДНІЙ ЛЮДИНІ, крім бюджету міста , ніяких преференцій. Ви з третіх осіб стаєте другими, а зливають вас давно ті, яких ви вважаєте захисниками. Не коректно писати людині, яку не знаєш такі речі, прийдіть і запитайте те , що хочете знати, чи вам "хазяїн" заборонив ? Я жодного разу нікого не образила і веду себе толерантно до кожної людини, такий тон не красить нікого.
хай спитають іовенко
27.03.2014 16:39:43
як злила юбілєйку то ще й цих прихистить.Вам жертву сівак підкинули для разнообразія бо ломаги з шибами отошли на 2 план.Голови повключайте бо до чого там хтось з таких як ти ? так і захлиснутись тою злобою можна і за кого - РАЗДЄЛЯЙ І ВЛАСТВУЙ тут сто раз вам то писали.
ти її хоч бачив?
27.03.2014 17:15:53
чи просто врагом народа нарекли і нада сражатись !!! Бійтесь ви бо то ваш удєл, переляканих. Ти хоч знаєш , що таке підставна особа? Ким, навіщо і точно вийде як ти сказав ,
сусідка Алли
27.03.2014 17:31:15
а їй чого боятись, вона нічого ні в кого не вкрала , ми їй віримо. Не пишіть чуш всяку бо ми 20 років торгуємо разом і всім допомагає де треба. Ви в тому секторі як на безлюдному острові - темні і неграмотні. Ідіть довчайтесь !
Ти голяро горгон?
28.03.2014 21:18:46
тобі до тих "залежних" як до неба. За шкуру свою подумай .
незалежно залежному
05.04.2014 23:35:45
повна дурня заганяти людину в глухий кут - можливості зростають неймовірно.
саші
26.03.2014 22:36:10
Сівак не було але юбка висіла -от ви того і опозорились там. Самі себе не чули то збоку гляньте в кадрі. Сємєйним подрядом "пікетували" депутатов. Стабільності маловато конєчно бо всьо вперлось в бляшанку Сівак -того такий затор вийшов дальше рулить вже нєкуда - позаді часна лавка кандибо-горгутов. Якби вишвирнуть тих неугодних то й попер би бізнес впєрьод - бізнесьори засиділись і все чого- якісь там шавки такий поток збили.Привикайте друзья к пєрємєнам.
по чому видно?
26.03.2014 23:16:38
я тоже хочу побачити але не пойму на кому то відображається. Злазьте з пальм і приєднуйтесь до всіх.
Панас
26.03.2014 21:11:42
Унітарний (не завокзальний, не центральний) поняття, яке унеможливлює махінації щодо утворення багатьох комунальних ринків, з величезною кількістю штату. плюси-мінуси - там буде керівництво залежне від міської влади (вони не на пряму залежатимуть від підприємців, але завжди схчуть підтримки підприємців на виборах). І саме головне - унеможливлення добровільної фінансової безповоротної допомоги!
коротко
26.03.2014 22:53:34
поняття державного унітарного підприємства як підприємства, створеного компетентним органом державної влади в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини державної власності, без поділу її на частки, що входить до сфери його управління. Термін "унітарне" (від лат. unitas - "єдність") означає єдине, об'єднане, складаюче одне ціле. У державному унітарному підприємстві така єдність виражається в ряді ознак, що притаманна цій організаційно-правовій формі. По-перше, правова природа унітарного підприємства не передбачає множинності форм власності, тому в даному випадку таке підприємство може бути створене тільки на праві державної власності. Державне унітарне підприємство може мати тільки одного засновника, яким виступає компетентний орган державної влади і якому належить на праві власності майно, закріплене за таким підприємством. Майно державного унітарного підприємства є неподільним і не може бути розподілене на частки, вклади, паї тощо. 2. Майно державного унітарного підприємства належить на праві власності державі. представником власника виступає орган державної влади, до сфери управління якого входить підприємство, який і виконує його функції у межах, визначених законодавством. Так, Закон України "Про управління об'єктами державної власності" від 21.09.2006 р. наділив міністерства та інші органи виконавчої влади повноваженнями по створенню, реорганізації та ліквідації підприємств, затвердженню їх статутів, організації та проведення конкурсів з визначення керівників державних підприємств тощо. Обсяг повноважень кожного конкретного органу виконавчої влади щодо управління державним майном визначається спеціальними нормативно-правовими актами, якими перш за все виступають Укази Президента України "Про міністерство палива та енергетики України", "Про міністерство транспорту та зв'язку України" тощо. 3. Майно державного унітарного підприємства закріплюється за ним на праві господарського відання чи на праві оперативного управління. 4. Законодавець зобов'язує державне унітарне підприємство в своїй назві зазначати слова "державне підприємство". Тобто найменування державного унітарного підприємства не повинно містити будь-яких інших відображаючих його організаційно-правову форму термінів, у тому числі запозичених з інших мов, якщо інше не передбачено законодавством. Дана норма не містить будь-яких законодавчих новацій, відповідні положення мають місце і в інших нормативно-правових актах, наприклад в законах України "Про товарну біржу", "Про господарські товариства" тощо. 5. Державне унітарне підприємство не несе відповідальності за зобов'язаннями власника і органу влади, до сфери управління якого воно входить. Це означає, що майно державного унітарного підприємства не може використовуватися з іншою метою, ніж та, для досягнення якої було створене це підприємство. Тобто власник або орган влади, до сфери управління якого входить дане підприємство, не має права вимагати від створеного ним державного унітарного підприємства грошових коштів чи іншого майна для погашення своїх зобов'язань або для задоволення інших власних цілей
дякуємо за інформацію
26.03.2014 23:13:43
то все підійде вкрай виснаженим підприємцям, а ряд Токарського 5 років боровся щоб до міста потрапити, а тут пропонують, а вони "пікетують" ще й невдоволені. То все наводить на певні роздуми.
продажні БАЗАРНИКИ
27.03.2014 00:49:17
прийшли до міської ради, щоб давати гроші посередникам, в той час, коли держава і місто так потребують надходжень до бюджету. Стид і сором таким діячам - люди голови поклали за Україну, а вони , як гієни трусяться за свої шкури, бо треба "стабільність". Де ви її бачите, хто там з ким рахувався коли ? Подивіться на ті озлоблені обличчя, зовсім не обтяжені інтелектом, ту суто "базарну" поведінку - все брати криком. Хто вам там чим зобов'язаний? Ви крім себе ще про щось думали? Тепер хоч поцікавтесь, для кого розроблявся проект ТЦ облспоживспілкою, там не шкода було коштів, в той час як ринок взагалі без будь-якого плану працює ? Там що, все на розсуд "хазяїна" робиться : кому відрізати щось, кому прибавити, а кого взагалі викинути ? Звичайно, то все "папєрєдніки", а чи не ви там тоді керували і з вашої мовчазної згоди там дивні речі робились? Все легко проаналізувати, якщо захотіти. Навіть сьогоднішній "тарарам" не пішов вам на користь, тепер задумаються і ті, кому було байдуже. А дехто повинен зрозуміти, що ринок об'єднувати потрібно, а не навпаки, але не всі ж там мають торгові точки, отже і не ризикують.
золоті слова
27.03.2014 08:56:09
вигнати всіх далеко за місто і буде тиш і гладь. Не хочуть дати гроші місту то чого депутати з ними граються. Що там та міліція 2 роки досліджує що депутати не можуть розпорядитися землею громади - шукають хто відповідальність на себе візьме. Ви гроші, то хто відповідати має ? Не базарники а слуги народу приймають те рішення, яке не зашкодить підприємцям. Що тут неможливого ?
Ти продажний базарник
27.03.2014 12:02:56
ти думаєш ломага про вас доброї думки. Колись з вас дань брав, а зараз ви про це забули!!!!...
до чого тут Ломага?
27.03.2014 21:27:42
То такі як ти дань всім завжди дають - НЕ ДАВАЙ І НЕ БУДЕ ЩО БРАТИ ! Нас там ті думки менше всього хвилюють. Давайте вже якось без посередників.
не підприємець
27.03.2014 07:09:38
Я лучанин і часто наблюдаю за тими подііями про базар. Знаю одне що треба піддержати бюджет міста а всі свої розборки не виносити на публіку. І вчрашня компанія торгашів не дуже дивилась з своїми доводами.
SHERIFF
27.03.2014 08:37:26
Дивлячись відеосюжет з пікету підприємцями Луцькою міської ради, так і хочеться запитати словами героя реклами : А свято де ? так і тут А ПІДПРИЄМЦІ ДЕ ?. Вперших рядах засновники споживчого товариства «Завокзальний ринок» з його керівником він же перший заступник волинської облспоживспілки Горгут В. М . Їх можливо зрозуміти тому що вони захищають свої інтереси так як споживче товариство - кооператив, який утворюється шляхом об'єднання фізичних та/або юридичних осіб для організації торговельного обслуговування, заготівель сільськогосподарської продукції, сировини, виробництва продукції та надання інших послуг з метою задоволення споживчих потреб його членів. Тут все зрозуміло, послуга в розмірі 60,00 грн. за кВ. метр торгівельного місця, при вартості орендованої землі 3грн. 24 копійки за кВ.м.- це і є тим що може задовільнити споживчі потреби його членів. Вартість оренди в рік для волинської облспоживспілки в рік становила у 2009 році 1 367 628 ,1 грн. Загальна площа яку отримали в оренду становить 35294 м.кв., тому не важко вирахувати задоволення споживчої потреби, членів товариства, коли підприємцям дана потреба обходиться в 60,00 грн за кВ. м. Тут є за що позмагатись. Тому 3 000 000 ,00 грн. які планувались на завершення будівництва пішохідного переходу , це невелика сума за користування комунальною землею на протязі 22 років, все одно за це заплатять підприємці. На мою думку це розуміють ті 750 чоловік, які підтримують вимоги, прописані на плакатах, які в основному тримають в руках працівники волинської облспоживспілки. Наразі до представників підприємців з так званої «ради підприємців ринку», це є юридично зареєстроване громадське об’єднання, чи представники підприємців при правлінні облспоживспілки, а може ви є члени споживчого товариства «Завокзальний ринок» тоді ваші дії на цьому пікетуванні цілком виправдані. Тому що для членів споживчого товариства нема нічого важнішого «як створення належних умов» у задоволенні свої споживчих потреб і щоб вас депутатський корпус більше «просто не трогав» і не заважав своїми рішеннями. Ще цікаво чи «члени ради підприємців ринку» роз’яснили тим же підприємцям, які знаходяться в адміністративному приміщенні,, які ціни їх чекають при здійснені своєї діяльності в даному приміщенні. Скільки їм прийдеться викласти за задоволення споживчих потреб членів споживчого товариства, коли все ж таки міська рада на чолі з міським головою вирішить що кошти, які ідуть на «задоволення споживчих потреб членів товариства» потрібніші міському бюджету. Невже місту не потрібно 10 – 15 млн. грн. в рік до міського бюджету, як що ні то виникає питання що з 23 млн. грн. в рік крім задоволення «споживчих потреб» фінансується ще щось ? До відома «членів ради підприємців ринку» - підприємство споживчої кооперації волинської облспоживспілки «Луцький Завокзальний ринок» (код 33845315) заснований 26.10.2005р. Станом на сьогодні знаходиться в стані припинення реєстрації з 25.05.2012 року за судовим рішення № 2а/0370/1195/12 від 11.05.2012 р. на підставі того що підприємством Волинської облспоживспілки «Луцький Завокзальний ринок» останню податкову звітність декларацію з податку на прибуток за 9 місяців 2010 року подано 5 листопада 2010 року. То ви члени якої ради? Шановні підприємці , в першу чергу ті які поставили свої підписи на захист «задоволення споживчих потреб членів товариства «Завокзальний ринок», не будьте такими пасивним у захисті своїх інтересів. Створіть свою організацію по захисту своїх прав в першу чергу, прочитайте нарешті свої договори оренди торгівельних місць і вирішуйте чи влаштовують вони вас, рабство до 2031 року не вихід для вас. По мимо «ради підприємців ринку» є інші організації, які можуть вас захистити, але для цього треба хотіти це робити. Порада шукайте ті організації і людей, які захищають ваші інтереси, а не прикриваються вами для вирішення своїх проблем.
Сівопайовикам
27.03.2014 10:25:15
Матиматик ти недороблений. 60 грн платиться з 1,8 га займаної площі. Співстав суму за оренду землі міськраді і цю площу і побачиш скільки грошей в 60 грн орендної плати за 1 кв.м. складає плата за землю, додай 20 відсотків пдв, плату за прибирання, водовідведення, обслуговування , інше, залишається пару грн. КП платник ПДВ, платежі також повинен платити, лишається земля, яку КП не платитиме. То яку вигоду матиме міськрада при зменшенні плати за 1кв.м. площі в КП. А ще заплатити ОСС за ОЗ, протягнути свої мережі електропостачання і т.д. Звідки гроші в міськради. А ви неграмотні вже вкушаєте лаври. Дивись Мати-Тереза, розіпнуть тебе пізніше тобою обмануті люди.
не лютуйте так
27.03.2014 16:11:03
всеодно розпорядник землі міська рада. Ви ж "збитково" вкалуєте ? Горута ніхто не розіп"яв, а "стриже " вас як баранів.
не казися голяре
27.03.2014 16:52:16
тобі то що перейматись - там на лєт 5 мінімум начудив. Ми ті мережі самі собі тянули і якщо вас не розп"яли то чого тих хто не вкрав нічого судити.. Тяжко отдать навороване а ще хуже понімать що вже не вкрадеш. Привикайте жить чесно і не мели єрунду бо ж хто повірить що один підприємець вас "розвалив" Ви всю область задрали і до чого тут якась там жіночка? Он в родному секторі стриг би всіх -роботи навалом- чого попхався в ту клєтку - адреналіна бракнуло то чого скиглиш? Канечно звідки гроші в міськради якщо ви на потоках сидите.
Пропоную
28.03.2014 00:11:41
зробити негайно по 100гр. за кв. ,а то ви в конкретних мінусах. Як ви тільки бідолаги виживаете??? А це таки правда ,що грошей у міськради немає, зато є у "ВАС". Скоро ми побачимо ,що у "ВАС" є ...Буде вам "МОЙ НОМЕР 245" ,на телогреечке печать...
від математика
29.03.2014 13:06:10
До людини яка бачила розрахунки, або мабуть і приймала участь в розробці тарифу вартості квадратного метра торговельного місця. На мою думку Вам потрібно розділити «мухи окремо» і «котлети окремо». Виникає просте запитання які послуги надаються під металевими конструкціями підприємців, які коштують 60 грн. за квадратний метр?. Станом на сьогодні коли Волинська облспоживспілки, а тепер мабуть і споживче товариство «Завокзальний ринок» мають на балансі велике адміністративне приміщення, в якому розміщено продуктовий ринок, готель, лабораторії ветеринарно-санітарної експертизи, санвузлів, кімнат гігієни, кімнати міліції і тому подібне. Також в даному приміщенні розміщено кабінет першого заступника волинської облспоживспілки (керівника споживчого товариства)і мабуть багато інших кабінетів тієї ж облспоживспілки. А з 20. 02.2013 року розміщуються працівники споживчого товариства «Завокзальний ринок». Виникає питання чому ми повинні оплачувати і утримувати це приміщення. Споживче товариство повинно займатись своєю окремою господарською діяльністю і утримувати своє приміщення. До собівартості надання в оренду торгових приміщень (площ) включаються прямі та непрямі витрати, пов'язані з наданням в оренду торгових приміщень (площ), та/або витрати, пов'язані з обслуговуванням торгових приміщень (площ) на ринках. Прямі витрати, пов'язані з наданням в оренду торговельних місць, та/або прямі витрати, пов'язані з обслуговуванням торговельних місць на ринках, визначаються як витрати, які можуть бути віднесені безпосередньо до конкретного об'єкта витрат економічно доцільним шляхом відповідно до положень (стандартів) бухгалтерського обліку.(що робилося такого Волинською облспоживспілкою що можливо було внести до прямих витрат на утримання наших торгівельних місць?) До непрямих витрат, пов'язаних з наданням в оренду торговельних місць, та/або непрямих витрат, пов'язаних з обслуговуванням торговельних місць на ринках, належать витрати: на оплату праці адміністративного та технічного персоналу які обслуговують безпосередньо ринок, а не волинську облспоживспілку або споживче товариство «Завокзальний ринок»; на тепло-, водопостачання і водовідведення, електроенергію кімнат в яких розміщується адміністрація ринку, а не споживче товариство «Завокзальний ринок», вивіз сміття; на послуги з прибирання, охорони та пожежної охорони приміщень в яких розміщено штатний персонал ринку; утримання медпунктів, лабораторій ветеринарно-санітарної експертизи, санвузлів, кімнат гігієни, кімнати міліції в тому випадку коли вони розміщенні на території ринку а ринок це суб'єкт господарювання, створений на відведеній за рішенням місцевого органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування земельній ділянці і зареєстрований в установленому порядку, функціональними обов'язками якого є надання послуг та створення для продавців і покупців належних умов у процесі купівлі-продажу товарів за цінами, що складаються залежно від попиту і пропозицій а не споживче товариство «Завокзальний ринок» Тому проста порада поновіть у пам’яті Правила торгівлі на ринках зареєстровані в Міністерстві юстиції України 22 березня 2002 р. за N 288/6576) не видумуєте велосипед і якщо ви входите в споживче товариство «Завокзальний ринок» то міркуйте над тим як налагодити свою господарську діяльність щоб вона приносила задоволення споживчих потреб його членів, але не за рахунок підприємців, які здійснюють свою діяльність на «Варшавці»
Пайовик
27.03.2014 08:49:37
тікайте поки є нагода бо потім зроблять як з нами і не опомнитесь.
Підприємець з Привозу
27.03.2014 11:07:17
На Завокзальному ринку найнижчі ціни за оренду по всій Україні. Як тобі в ОСТ погано іди торгувати на Привоз та побачиш скільки ми платимо.
стань
27.03.2014 14:42:26
людиною .не мичи з хліва!
ДЛЯ палітолога експєрта
27.03.2014 17:12:37
ДЛЯ ПРИКЛАДУ Калинівський КОМУНАЛЬНИЙ ринок-40грн.м кв.чернівецький оптовий в простонародьє.а вам свої проблеми треба з батьками засновниками рішати-башкалеком та смоленгом.
Привозу
28.03.2014 00:01:30
То тікай на Варшавку,якщо тут краще,а не скигли.Вивчи "ВСІ"ціни по оренді,тоді і кажи.Прохфффесор...
думай головою
31.03.2014 07:56:09
у вас часна лавка, а Завокзальний теж стає такою.
Простий підприемець
27.03.2014 15:08:51
Я їждю на тролейбусі а ті зажраті підприемці з кліткі їздять всі на крутих машинах поміняймося секторами тоді не будете плакати. А платимо однаково. То ви ще й наглі. Їздите всі на відпочинок в Турцію в Егіпет ,АОЕ,.А потім по ринку хвалитеся одна поперед одною,. А подивіться кожна в золотІ і в шубі. А де заробили, як мІзер плотите за оренду і ще щось хочете від Волинської ОССТ. Сором.
Простому підприємцю
27.03.2014 16:31:15
На тролейбусі їздять і в клітці,на БМВ катаються і в секторі"Б". Не мели дурниць,торгують в секторі "Б" ще краще ніж у клітці,і контейнер коштує не менше ніж у клітці,піди поцікався цінами. Чи сектор "Б" на другій планеті?Відпочивають всі по різному ,хто у Турції,а хто на Сапалаївці.Якщо у клітці так добре,то можна зняти в оренду,здають багато.Тоді відразу в шубу вскочиш і полетиш на БМВ на Канари .
не заздри
27.03.2014 17:17:07
то може тоже світу побачиш.
Простий підприемець
27.03.2014 15:29:59
Я підприємець сектору б їждю на тролейбусі, а ви підприємці клітка на крутих машинах. Давайте поміняємось місцями тоді побачите на чому будете їздити. Ми за оренду плотимо однаково і не плачимо, а ви безсоромні всі ходите в золоті, в шубах та одна перед одною хвалитись. Їздете всі на канари, єгипед, емірати. То відчепіться від облспоживспілки, бо у другого хазяіна вам такого кландайку не буде. Як нам погано було то ми до них зверталися і вони нам допомогли, то підприємці будь-те людьми і майте совість.Залиште ОССТ у спокої!!! Дайте їм працювати бо в них тоже сім*ї є.
того ти на велосипеді
27.03.2014 16:12:49
що кармани горгутов набиваїш, То й тут вам хтось винуватий?
голяр
27.03.2014 16:41:07
сіє класову вражду.багато мають і там і там місця.до речі з сектору б на тому "мітінгу" було десяток людей і то серед них багато які рідко бувають на ринку і просто деякими речами чомусь не цікавляться.їм вчасно шепнула два слова іовенко "рейдерський захват".а що воно до чого ...подивись як ти живеш ,вітя разом з мартою,горгутом...а такі маргінальні тєми хто скільки заробляє на ринку не піднімай!заробляє-основний зміст цього слова!а ви поднісаєте,і хочете поднімати скільки заманеться.замануха лопнула вже.переписуйте недвіжимость на свекрух та дальніх родичів.мало що.
погоджуюсь
27.03.2014 17:33:32
і ми всі з задоволенням "залишаємо їх у спокої". Більше того, бачити не хочемо.
простому рабу 21 століття
27.03.2014 18:57:25
"другого хазяїна не буде...." Ти коли з пальми зліз? Про чию совість мова йде ? Може тих, хто "стриже" вас баранів, а ви голови і зади підставляєте? В школі треба було вчитися, а не ворон рахувати. Які Емірати, Єгипет, Канари, тебе далі сектору "Б" випускати не можна - заблукаїш. Хто тобі і в чому допоміг : "почьотно" обібрали? Психіатра відвідай, захисник обездолених !
ти "страдатєль" случайно
27.03.2014 21:33:19
нічого не перепутав? Там горгути по судах народ тягають а не навпаки. То хто кого в покої залишити має ? Ти коли на базарі останній раз був , "обізнаний" ?
будеш так думати
31.03.2014 12:15:05
то скоро і на тролейбус не буде. Може пора державі і власній сім"ї допомагати ? При такому керуванні думок ще забагато маїш.
чого гризетесь?
27.03.2014 18:48:33
сходіть до тої Сівак і може й собі цікаве щось дізнаєтесь. Адекватна людина і знає що робить. Перш чим звіріти треба розібратися. Я спочатку так само думала але то все має роз"яснення і все просто для вас. Не збирайте сплєтні а самі шукайте відповіді на питання. Хто землю міста може продати ? То тільки через сесію- то би місто все знало. А не треба казати вам що горгути з нами витворяли і вже все забулося.
ви б згуртувалися краще
27.03.2014 19:54:28
бо ворог один на всіх. Слухайте всі сторони , а висновки робіть самі. Вже всі оприділились чого не хочуть - тепер оприділіть що хочете.
хочуть вєчної дойки
27.03.2014 23:31:45
Ну чим не Хацапєтовка?
Анонім
30.03.2014 08:52:59
кому ворог, а кому і спонсор.
без
30.03.2014 17:55:34
спонсара товарішка
чого пікетували?
28.03.2014 18:46:15
за преференції бо на весь ряд у одної лілі п"ятитонник стоїть - у всіх магазини. Може "підтянеться" до рівня всіх ?
Кандиба
28.03.2014 19:17:20
вже застіклить будку для лільки,не даремно так горлопанила,цікаво чи Шиба прививку потім зробив,як біля них пройшов?
Подивіться уважно відео
28.03.2014 19:26:24
і порівняйте з тими, хто не підтримує їхню точку зору. Все видно по міміці і виразу обличчя.. Злобна руйнівна агонія , домогтися свого будь-яким методом. Психологи можуть сказати своє слово.
Ю.В.Вега
30.03.2014 08:51:15
буде проводити громадські слухання на ринку "Завокзальний". Всі бажаючі матимуть змогу отримати відповіді про унітарний комунальний ринок. Кожен сам зробить висновки і розбереться в ситуації що склалася.
ПIДПРИЭМЕЦЬ
30.03.2014 22:49:55
нехай вега займаэться водоканалом. не лiзе куди не запрошують.свобода дуже багато собi дозволяэ. нехай кращэ скаже людям яку ми споживаэмо воду. РЯТIВНИК ВIД СЛОВА РЯТУЙТЕ. СКIЛЬКИ ЗАПЛАТИЛИ. НIХТО НЕ ПОВIРИТЬ ЩО ПРОСТО ТАК.НI З ТОГО НI З ЧОГО ПРЧЕПИВСЯ. ДАЙ ЛЮДЯМ СПОКIЙНО ВЕСТИ БIЗНЕС. САМИЙ ЧЕСНИЙ ЗНАЙШОВСЯ. СУДЯТЬ А СУДДI ХТО.
да-да
31.03.2014 08:03:25
у вас всім хто не з вами "заплатили". Судите по собі.
ПIДПРИЭМЕЦЬ
30.03.2014 22:53:46
ЗАДОВБАВ ЦЕЙ ВЕГА. ГАНЬБА СВОБОДI
ГАНЬБА
31.03.2014 08:01:46
ЗЛОДЮГАМ ЩО ОББИРАЮТЬ ПІДПРИЄМЦІВ ! ГАНЬБА ЩЕ Й ТОГО , ЩО ОБІЮРАЛИ ПАЙОВИКІВ, ХТО З ВАШИХ РОБОТЯГ , КРІМ "трудолюбивого" ГОЛЯРА МАЄ ДОЛЮ ?????? БУГАЛТЕРША, ЯКА ПОДВІЙНУ БУГАЛТЕРІЮ ВЕЛА. А ДЕ Ж ТІ ВСІ РЯДОВІ ???? У вас" СЛАВА" ТКАЧУКУ, ЯКИЙ СПИСКИ "ПОДДЄРЖКИ ШТАНОВ" РОМАНЮКУ ПІДСОВУЄ. ОТ ВИ ТО ВСІХ ЗАДОВБАЛИ ЯК ЧУЖИХ ТАК І СВОЇХ !
хай йовенко
31.03.2014 08:15:32
скаже чим заманили.
Підприємцю.
31.03.2014 10:12:49
По перше пиши без помилок. Букву росіиську вставляєш в украінські слова.ПОЗОР,По друге ніхто нікому не платив.По третє,якщо ти це оприлюднив тоді відповідаи за своі слова.Виходь на дибати і будемо доказувати.По четверте не біися вказувати своє прізвище.Будь чесним і справедливим до кінця.По пяте на відміну від інших чиновників та депутатів у Веги бізнесу немає.Зверни увагу на депутата Ткачука Є.,якии так захищає Горгута,якии у иого бізнес,скільки земельних ділянок у иого та иого сина,і плюс ,ще нерухомість у иого є.Саме Вега іхоче,щоб підприємці чесно і справедливо вели свіи бізнес.У водоканалі у Веги також порядок.Якщо тобі не подобається яку ми воду споживаємо тоді нехаи Романюк виділить кошти з місцевого бюджету на нові очисні споруди.Я тільки за двома руками.А ці кошти,а саме дуже велика сума осідає в карманах Горгутів,Кандиб,Романюків. Ось де знаходиться постіине джерело для надходження великих коштів.Моя тобі підприємцю порада,не думаи про сімю ринкових олігархів,краще подумаи про свою.
ІОВЕНКО скаже.
31.03.2014 10:27:34
Що іи нікуди діватись,тому,що стоіть у приватизованіи будівлі Горгута,тому мусить иому служити.ІЯкщо не буде виконувати иого вказівки,тоді вишверне,як паршиве котиня.Іовенко при всіх владах козирки на шапках міняє.Гостинець здала і варшавку хоче здати.
в точку !
31.03.2014 11:55:35
парочку малограмотних коло себе держить щоб репетували де треба. Отработать 2008 рік треба но цей раз опозорилась окончатєльно. Хай послухає що по базару говорять про самовисуванку защітніцу. Вже й той сектор прозрів.
середня
31.03.2014 14:45:37
ціна аренди кв.м офісу в районі Кравчука 60 грн. м.кв. в нас тоже 60 грн.але голий асфальт.і цього мало хочеться як в шацьку та любомлі -160грн. ще того року .що ви брешете на плакаті(збільшіть фото) про договір аренди.він вас на 5 років і на таких правах що в підприємця лише порядковий номер-місце розташування,площа,ставка за послугі може бути як вам заманеться.що за тупа брехня?на кого вона розрахована на перехожих?горгут, ти не в ківерцях на зборах камсамолу в 80 роках.очнись дєд
Увага !!!! СЬОГОДНІ о 19. 40 .
31.03.2014 14:40:50
Волинське телебачення пранслюватиме в прямому ефірі дебати між " колишніми ""пайовиками , які вважають діїї "новоспечених" кооператорів незаконними. На прохання групи підприємців "Завокзального" ринку представником підприємців буде Ігор Дильов, якого директор ринку звинуватив у наклепі. Можна ставити питання, адже матимо можливість почути відповіді.
ПIДПРИЭМЕЦЬ
31.03.2014 15:32:06
ЯК ВИ ВСI НАДОIЛИ. КТО ДОЗВОЛЯЭ ДИЛЬОВУ ПРЕДСТАВЛЯТИ ЗАВОКЗАЛЬНИЙ РИНОК. ЯКА ГРУПА. МИ ПРОТИ
а ми проти
31.03.2014 16:34:23
іовенко самопроголошеної. Вона з горутом і ви можете бути проти бо нам всеодно. Самі ж махновщину почали. Ви одним дозволили а ми другим. Чи лілька морду роззявить під редакцією:?
МИ - ТО ГОРГОНИ
31.03.2014 16:37:46
і ліля з іовенко . То у вас "групіровка" а остальним ви до лампочки.
стабільно якась
01.04.2014 17:14:56
людина робить дикі однотипні помилки.стиль вже виробла...стиль-ПРАСТОЇ?ну трохи хоч напрягайтесь.люди, на кшалт, таких взагалі в інтернеті не пишуть напевно..де логіка?полішуцький особий тролінг?ну тупо...поучіться як то робиться хоч на прикладах,потратьте годину...зараз з рашкі багато спеців на укр.сайти строчить...є де вчитись дурному..
Зновуш підприємцю.
31.03.2014 16:00:13
Піди в 1 клас нехаи тебе навчать граматики.Росіиські слова та букви вставляєш в украінську мову.Дильову дозволяємо ми підприємці представляти завокзальнии ринок.Тебе неука ніхто запитувати не буде.
Анонім
31.03.2014 16:32:37
6 ПАЛАТА СИВАК + група
Чехову недоробленому
31.03.2014 16:42:35
Сівак і місті нема, а тобі вже сниться. Вона хоч підписується , а ви "анонімами" так і будете.
ну й що
31.03.2014 16:48:53
дух то її літає і лякає "развалом" стабільності.
тобі
31.03.2014 16:54:49
до рівня Сівак треба з 1 класу починати програму і то читати 2 -три рази одне й те саме.
Аноніму..
31.03.2014 17:18:55
6 палата твоя.А до Сівак тобі ще далеко.Розумна,грамотна,врівноважена жінка,яка нічого не боіться і не ховається за чужою спиною.У всякому разі коментарі підписує своім прізвищем,а не так як ти анонім.БОЯГУЗ,
Де горгут на дебатах?
31.03.2014 20:45:27
Боягуз, якому є що приховувати !!!!!!! До людей іди, а не ховаєшся. "КРОВОСІСИ" , які живуть за рахунок підприємців і ще "пресують" інакомислячих. Дебати провести з підприємцями і цим непотрібом, нехай всі почують і побачать реальні події, а не горлопанистих Лільок, які не спромоглися навіть до рівня всього ряду "підтягнутись". Панянка Іовенко не має жодної металоконструкції і повністю залежна від горгутів, де веде свою підприємницьку діяльність. Отже, давайте організуємо зустріч в прямому ефірі між різними таборами підприємців "Завокзального", думаю, буде що сказати одне одному.
прошлый год
31.03.2014 21:11:33
Степановне деньги собирали на адвоката против Горгута, Что изменилось в этом году, денег дали и договор не обсуждался вообще? Солидная женщина, в чем дело?
правильно
31.03.2014 23:39:34
там і побачимо хто чим дихає.
ага
01.04.2014 00:20:34
жаба лілька буде дебати вести , про що ? Дайте "хазяїна" ? Ужас, коняка Приживальського без грама інтелекту .
дзібати організує
01.04.2014 13:51:02
для горгута іовенко.спеціально на ринку в спеціальному форматі.обява буде як завжди за день чи три години до того тихенько по їхній "радзіоняні".заготовляні люди заготовлені питання.маленькі проблєми при великих успєхах в дєлі спасєнія " беззахисних торгующіх" від " монстрів" асабливо зараз ..може дзібати будуть як колись в залі на 50 людей...схєми напрацьовані..бабушка на низькому стартє...дєдушка з дорогим віскі нєрвує..
де горгут?
01.04.2014 08:27:09
Дільов прийшов, а він же звинувачував його в наклепі - міг довести "правоту" Це яскравий приклад того, що нема нам всім що сказати - з-за рогу відгавкуватись хто хоч може. Нехай тепер задумаються підприємці куди майно кооператорів пішло, те саме і нас жде. Ще один аналогічний приклад7 кілометр в Одесі -також ЗБАНКРОТУВАВ ПРИВАТНИК, , тобто "хазяїн" такий як і горгут. Ще доводи треба??????
Чому не приишов ГОРГУТ на ДЕБАТИ
01.04.2014 09:15:08
ДІльов приишов,хоча Горгут иого звинувачував у наклепі.Він прииишов довести свою правоту.А де Горгут.боягуз злякався.Я знаю,що він також був запрошении в прямиии ефір на телебачення.Якщо Горгут рахує,що він справедливо відноситься до підприємців і паиовиків,тоді чому він не приишов пояснити все з екрана.,а як собака з за корчів гавкав.5 людеи приишло до народу,а 1 він не приишов.Обовязково иого на дебати з підприємцями.Ви всі чули ,що він сказав,що зробив благоустріи на ринку,а саме зробив кришу та поклав бруківку.За наші гроші.А медалі вішає собі.Це зробили ми підприємці за своі кошти.ПІДПРИЄМЦІ ПРОСНІТЬСЯ,,,,,,,
однотипні" "
01.04.2014 09:24:14
металоконструкції поставив, а чого в сидмороз не така як в усіх? Общєствєнний дєятєль горгутів може собі позволити бути як не всі.
Сидмороз
01.04.2014 09:33:30
НЕ заробила на металоконструкцію таку,як у всіх.Вона буде покоівкою працювати у Горгутів та Кандиб.тоді,ще більше розкаже хто з ким спить.
шикарно
01.04.2014 16:52:33
бо вже навіть сектор "Б" прозрів. Стали цікавитись життям ринку. Зрозумійте, поки буде керувати місто - будете вільними. "Приватна власність" навіть горгутам нічого не могла зробити - то Їхня ВЛАСНІСТЬ. Думайте !!!!!
поки
01.04.2014 21:02:31
тролити одне другого будете то земелька звільниться і на аукціон. Тоді спитаєте в тих що ходили з горгутами в міськраду. Декому по барабану бо нічого свого нема , а любителі облспоживспілки прихватизованої як би не лишились останнього куска хліба.
чого тільки любителі
01.04.2014 21:40:59
всі лишаться і з кого спитають- з неадеквата лільки?
ІОВЕНКО
01.04.2014 18:44:42
Продажна бабуля.Гнати іі треба в три шиі,а то ходить народ бунтує в оману вводить,а все тому щоб захистити себе в першу чергу.САМА стоіть у приватизованіи Горгутом будівлі.Не буде Горгута не буде баби.капець тоді іи.
баби
01.04.2014 19:03:37
такі будуть всігда але не біля нас.то важливо...
зберіть загальні збори
02.04.2014 08:19:50
де б могли в горгутів спитати про прихватизовану облспоживспілку. Може тоді прозрієте.
спитати
02.04.2014 10:00:19
він скаже гарна погода...або на ходу придумає якісь закон 845 дробь 8...секретарів комсомола бувших не буває спитайте *романюка...там треба пікетувати мєнтів та прокуратуру поки діло знов не розвалили..
сьогодні
02.04.2014 17:24:04
з 8 ранку документи з Завокзального вивозили. Готуються до чогось.
депутат Євген Ткачук
02.04.2014 20:53:01
"прикупив " ділянку землі в зоні 900 річчя парку біля 2 лікарні. Видно хто захищає інтереси горгутів . Ганьба !!!!
да євген
02.04.2014 22:04:05
ткачук і землю в оренду під магазини пробував брати по такій ціні річній меншій за нашу місячну (кв.м) завдяки бдітєльному осіпову та їх особистих "тьорках " оборутка вродіби не состоялась.син діпутата не одержав два куска землі...ростроєний діпутат апелював до того що місто втратить там щось пару тисяч гривень в рік (які він завідома помножив на 10 чи 20 років аренди).в данному випадку місто втрачає 3-4 міліона гривень в місяць мінімум.а гламурні дєпутати в штанішках в дудочку дальше затягують разом з сроманюком час.мо вляжиться?горгут ще пару років назад ще за рік до "кідка "луцької міськради (принаймні її частини) хвастався на зборах що є депутати які підтримають осс.що до 10 сотих землі на території парку вона там коштувала завжди реально від 20 тис.у.о за сотку.за скільки сотень гривень приватизував її депутат ?як таке можливо по природоохороній прокуратурі?великим "підприємцям" великі парки!а той аучик і дальше збирає школу на лінійку коли прінтера за 60 у.о з євгеном на двох жертвують?скільки має директор школи за таке шоу?всіх хто тяне масу за горгута зразу в "студію".міні пікети біля їх парків дозволені законом.
для йовенко
03.04.2014 08:05:50
ще за отработку ніщо не пожертвували? чи то так - принєсі -подай іди нє мєшай.
ЗІБРАТИ ПІДПИСИ
03.04.2014 08:30:13
ПРОТИ ЗАБУДОВИ ЗЕЛЕНОЇ ЗОНИ МІСТА ТАКИМИ "депутатами" ПРОДАЖНИМИ ЯК єВГЕН тКАЧУК. ТО НЕ БАЗАР РОЗБАЗАРЮВАТИ ТО МАЙБУТНЄ ВСІХ ЛУЧАН, ЯКИХ ЛИШАЮТЬ МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ !!!! ГАНЬБА !!!!
за що ті люди загинули ???
03.04.2014 17:47:42
Що було те й далі робиться. А що хотіти , коли кожен за власну шкуру трясеться .
відберуть у горгутов
04.04.2014 17:49:49
зданіє і іовенко без безоплатного угла.
ІОВЕНКО
04.04.2014 20:51:56
піде торгувати на ринок на ГПЗ,якщо в Горгута заберуть будівлю.Так іи і треба.
в паранжі
05.04.2014 15:51:22
по базару перебєжками носитиметься..
dopa
04.04.2014 23:15:08
Ну как Горгут выпил виски на прехентацыи новых прокурлровиментов.когда несеш чемодан конверт?
доброзичливець
05.04.2014 15:52:50
і не захлебнеться падлюка .
часи нестабільні
05.04.2014 23:40:44
чемодан може кар'єри вартувати , кому воно тепер треба? Тим більше, багато куди і поскаржитись ще й далі можна і не тільки на горгутів вже. Прийдеться вчитись жити чесно.
другого березня
10.04.2014 15:33:11
зранку в нас щось вивозив горгут.а зараз їхні полуначальники в києві мутять.назва статті -Самооборона завадила вивезти папери із Укркоопспілки - в гугл скопіюйте.
жареним завоняло
10.04.2014 17:01:43
от і кінці в воду. Розігнати лодирів і відібрати землі громади для подальшого надходження коштів до бюджету.
там кришує
10.04.2014 17:46:58
ткачук і гониця йовенко за пару м .кв. безоплатних.