У перший весняний місяць луцьким комунальникам довелось боротись зі сміттям у дворах та ямами на дорогах. Такий підсумок роботи веб-платформи http://opencity.in.ua за березень 2014 року, - йдеться на сайті Луцької міської ради.
Як свідчить статистика, з 1 по 30 березня на сайт «Відкрите місто» надійшло до півсотні скарг від лучан. Більшість із них (32 повідомлення), як і раніше, довелось вирішувати працівникам департаменту житлово-комунального господарства. Ще 6 повідомлень надійшло на адресу комунального підприємства «Луцькспецкомунтранс». По 3 проблеми, повідомлені жителями міста, довелось вирішувати працівникам управління транспорту та зв’язку, КП «Луцьксвітло» та управління містобудування та архітектури. По одному повідомленню одержали департамент «Центр надання адміністративних послуг», КП «Зелене господарство», управління розвитку підприємництва та реклами, КП «Луцьктепло» та КП «Луцькводоканал».
Із настанням весни лучани частіше стали помічати вибоїни на дорогах та пошкодження асфальтного покриття на тротуарах. Так, користувачі веб-платформи «Відкрите місто» позначили 13 проблем, пов’язаних із неякісним дорожним покриттям. Також лучани скаржилися на відсутність пішохідних переходів на вулицях міста. 8 повідомлень від користувачів стосувалося проблем зі сміттям та відсутності відповідних контейнерів у дворах.
Про відсутність освітлення вулиць повідомило троє користувачів. Ще стільки ж жителів Луцька позначили проблеми у нещодавно створеній в системі категорії «транспорт». Були зафіксовані також повідомлення про відсутність у дворі дитячого майданчика, проблеми із протіканням даху, старі дерева, які загрожують безпеці перехожих, проблеми із водопостачанням та водовідведенням, руйнування мосту, відсутність у дворі лавочки та вигулювання собак у забороненому місці. Крім того, лучани надіслали до десяти повідомлень про порушення громадського порядку у місті та інші правопорушення.
З-поміж усієї кількості позначених проблем успішно вирішити працівникам структурних підрозділів Луцької міської ради вдалося лише 5. Зокрема, вирішили два питання самовільного будівництва на проспекті Волі,1а та у Центральному парку культури та відпочинку імені Лесі Українки; встановили решітку для зливу води на вулиці Ветеранів,5а; посприяли посиленню контролю за дотриманням громадського порядку на вулиці Станіславського,52; з’ясували причини відсутності транспортних засобів на маршруті №3 14 березня. Ще 9 користувачів одержали вичерпну відповідь, з яких причин їхні скарги наразі не можуть бути задоволені.
До двох десятків проблем наразі перебувають в роботі комунальних підприємств та структурних підрозділів Луцької міської ради. Так, департамент житлово-комунального господарства працює над усуненням проблем зі сміттям на вулцях Рівненська, Теремнівська, Львівська та проспекті Молоді,21; вирішує проблеми відсутності асфальтного покриття на тротуарах на вулиці Гнідавська,40, проспекті Волі, вулиці Даньшина,1а та дорогах на вулиці Кравчука і проспекті Відродження,9 тощо. Працівники комунального підприємства «Луцьксвітло» мають місяць часу, щоб відновити освітлення на вулиці П’ятницька Гірка, а управління транспорту та зв’язку, - щоб вирішити конфлікт між Інтернет-провайдерами та ЛПЕ. Крім того, станом на останній день березня 12 проблем залишилися відкритими.
Коментарі
коментарів немає