Держконцерн «Укроборонпром» має намір відновити виробництво транспортера-амфібії ЛуАЗ- 967М, який перебував на озброєнні армії раніше. Універсальний автомобіль-амфібію ЛуАЗ-967М, відомий як «Волинянка», випускали на Луцькому автозаводі. Пише Інформаційне агенство Волинські новини.
Сьогодні існує велика потреба в таких автомобілях, адже він одночасно є і транспортом для боєприпасів і служить для евакуації поранених з поля бою. Крім того, конструкція ЛуАЗ- 967М настільки проста, що йому просто немає альтернативи серед існуючих автомобілів, - повідомляє autoconsulting.com.ua.
Крім того , після інвентаризації , проведеної у військових частинах з'ясувалося, що майже всі ЛуАЗ- 967М, які були у військах, вже вичерпали свій фізичний ресурс. Замінити їх нічим, адже на озброєнні української армії є тільки УАЗи , які не можуть повністю замінити транспортер на передньому краї бойових дій. З цієї причини концерн « Укроборонпром» має намір відновити дрібносерійне виробництво цього автомобіля для потреб армії. У концерні впевнені , що і для експорту такої машини є всі передумови. А за ціною він буде поза конкуренцією серед наявних аналогів у світі.
«Зараз визначаємося з майданчиком для виробництва такої техніки», - повідомив тимчасово виконувач обов’язків генерального директора концерну Юрій Терещенко. Крім того, згідно з даними AUTO-Consulting, відновлений ЛуАЗ- 967М дещо модернізують. Зокрема, він отримає новий двигун і коробку передач, можливо іншу світлотехніку і прилади. Але концепція автомобіля -амфібії збережеться. Поставки автомобіля для роздрібного продажу - не планується, весь обсяг буде переданий замовнику.
Нагадаємо, що спрощений вантажопасажирський ЛуАЗ 967М - випускався на Луцькому автозаводі. Він в Радянській Армії значився транспортером і був створений за замовленням збройних сил СРСР для десантних військ. Цей повнопривідний водоплавний автомобіль призначався для підвезення боєприпасів і евакуації поранених. Він розганявся до майже 80 км/год на суші і майже до 5 км/год на воді. Дорожній просвіт в 285 мм і короткі звіси кузова давали можливість проїхати практично скрізь. У штатну комплектацію входила і лебідка. На всю цю фантастичну універсальність вистачало мотора об'ємом 887 сантиметрів кубічних повітряного охолодження потужністю 37 к.с.
Коментарі
Із ЛуАЗу
06.04.2014 10:39:49
Це авто треба розробляти з нуля. Все, а це штампи, верстати, преси, оснащення давно знищено у металобрухт. Ото тільки може залишилась документація, і то не факт. Да і навіщо вже вона, якщо буде інший двигун, КПП, лебідка, ходова частина, а це по суті новий автомобіль. Так що в сухому залишку ЛуАЗ-967М давно в могилі, а звідти не повертаються.