У Москві сало законсервували та назвали „Американським”
четвер, 05.02.09 12:54
В столиці Росії почалася рекламна кампанія під назвою „Американське сало”. На кількох станціях метро з’явилися банери із зображенням консервів і відповідним написом. Замовили їх представники партії „Справедлива Росія” з метою нагадати усім, звідки прийшов на Україну Президент Віктор Ющенко. Партійці навіть кажуть, що готові викласти 9 мільйонів доларів на аналогічну кампанію в Україні. В такий спосіб вони хочуть викликати обурення в Сполучених Штатів, які можуть припинити підтримку діючої української влади. Хоча, скоріш за все, це знову посварить сусідні братські народи.
Помилка в тексті?Виділи її мишкою та натисни Ctrl + Enter
Коментар буде опубліковано після модерації
Коментарі
коментарів немає