Пасажирське вагонне депо «Ковель» — одне з найбільших підприємств не лише місцевого залізничного вузла, а й області. Саме від роботи ковельських вагонників багато в чому залежить безпека та комфорт пасажирів приміських та фірмових поїздів. За підсумками роботи у 2013 році пасажирське вагонне депо «Ковель» визнали кращим у галузевому змаганні трудових колективів «Укрзалізниці», - повідомляє «Телевізійний центр Ковель».
Бути першими серед більш як тисячі підприємств «Укрзалізниці» - важко. Але почесно. З 2000-го року колектив пасажирського вагонного депо «Ковель» виборов 14 дипломів у галузевих змаганнях. Для багаторічного керманича підприємства Олександра Стречена ці відзнаки - не просто настінна декорація, а, перш за все, професійне визнання колективу. За підсумками роботи в минулому році ковельські вагонники повернули собі й перехідний прапор переможця галузевих змагань «Укрзалізниці».
«Всі планові завдання ми виконали. Об'єми робіт в порівнянні з 2012 роком у нас збільшилися майже в 1,5 рази. Приємно те, що ми зберегли колектив і працюємо на перспективу...», - говорить Начальник пасажирського вагонного депо «Ковель» Олександр Стречен.
За минулий рік у вагонному депо 187 вагонів оновлено деповським ремонтом. Ще 53 вагони залізничники відремонтували за технологіями капітального ремонту. В цехах депо своїми силами виготовляють понад 500 найменувань деталей та запчастин, потрібних вагонникам у роботі.

«Депо виконує всі види ремонту: деповський, капітальний ремонт 1-го та 2-го об'єму, капітально-відновлювальний ремонт вагонів. В цехах депо ми виготовляємо деталі з гуми, пластмаси, дерева, металу. Нам потрібна лише сировина. А вже самі деталі та елементи вагонів - такі як вікна, сидіння, ми виготовляємо своїми силами», - розповідаю Заступник начальника пасажирського вагонного депо «Ковель» Микола Панченко.

Переважна більшість рухомого складу на залізниці потребує оновлення. Тому роботи в ковельських вагонників вистачає. На станції Ковель формується міждержавний поїзд «Волинь», який курсує на Москву. Є пряме сполучення з Києвом, Одесою та Сімферополем. На новий сезон літніх перевезень в депо планують і запуск нового поїзда за маршрутом Ковель-Миколаїв-Херсон.
«За 23 роки у нас не звільнили жодної людини в зв'язку зі скороченням штатної чисельності працівників. Колектив є і буде. І та робота, яку ми робимо, потрібна для всіх жителів України...», - говорить Олександр Стречен
Підприємство, на якому трудиться 1,5 тисячі залізничників, минулого року отримало понад 7 млн. 200 тисяч гривень прибутку. Професійний досвід працівників у депо вміло поєднують з творчим новаторством молоді. В колективі впевнені: минулорічна перемога в трудовому суперництві колективів «Укрзалізниці» — далеко не остання в історії підприємства.

Читайте також: Пасажирське вагонне депо Ковель визнано кращим в Україні