Тролейбусники навідались до Волинської облдержадміністрації, аби вкотре нагадати про себе і поскаржитися на тримісячну затримку заробітної плати на підприємстві.

Про це стало відомо під час особистого прийому громадян у голови Волинської ОДА Григорія Пустовіта. Пише Інформаційне агентство Волинські Новини.

Працівники депо захищають «директора, який працює трохи більше ста днів»

На запитання кореспондента «Волинські Новини», чи задоволені працівники депо новим директором підприємства Анатолієм Тимощуком, кондуктор Михайло Філоненковиважено відповів, що новий керівник обіймає посаду головного тролейбусника лише сто днів, тож поки рано говорити про позитивну чи негативну динаміку його роботи.

«Принаймні з людьми він спілкується нормально, вислуховує кожного. Він прийшов на підприємство, яке стояло на межі банкрутства. Держава йому зовсім нічого не дала. За 42 роки існування підприємства - це вже одинадцятий директор. І кожен з його попередників казав «я прийшов на підприємство з мільйоном боргу, так і пішов». Відповідно, від зміни керівників зміни у підприємстві на краще не відбувались. Сподіваємось, цього разу усе буде інакше», - каже чоловік.

Усьому виною лізинг?

Зі слів тролейбусників, заборгованість по заробітній платі погасити годі, адже підприємство має лізинговий договір із Луцьким автомобільним заводом «Богдан».


Таку думку підтримав й очільник Волині Григорій Пустовіт. Він вважає, що «лізинг – це некоректна і непартнерська угода, адже вартість транспортних засобів «прив’язана» до долара: «Долар виріс – і борг зростає», - додав посадовець.

Однак, директор ЛПЕ Анатолій Тимощук запевняє, що обов’язково судитиметься із «Богданом», адже правота саме за підприємством електротранспорту.

«Обіцянки-цяцянки»

На це Григорій Пустовіт відповів, що як тільки Волинь отримає субвенцію з державного бюджету, усі кошти обов’язково скерують на ліквідацію боргу.

«Як тільки «підуть» перші транші з міжнародного ринку, одразу з’являться й додаткові кошти. Тоді й стабілізується ситуація на підприємстві», - зазначив голова ОДА.


Що стосується реальних виплат заробітної плати, то директор департаменту фінансів облдержадміністрації Ігор Никитюк підкреслив, що гроші працівникам за березень цього року уже виплатили. А у травні він пообіцяв заплатити за квітень: «Ви бачите, ситуація на підприємстві вже помаленьку стабілізується», - резюмував посадовець.


Тим часом, самі робітники ЛПЕ бачать шлях вирішення проблеми з боргами у зменшенні переліку пільгових категорій громадян, що «розписаний аж на два печатні аркуші». Як альтернативне рішення, вони пропонують «зробити так, щоб платили геть усі». Ще один, на їхню думку, варіант зробити працівникам дотацію до пенсій.

Самі ж тролейбусники прийшли до стін ОДА просити допомоги для власного директора, який «прийшов на підприємство з порожніми руками».


Довідково:

Лізинг — це довгострокова оренда машин і обладнання, видача обладнання напрокат. Лізинг дозволяє промисловим, торговим, транспортним та іншим підприємствам (орендаторам) отримувати в комерційних банках і лізингових компаніях (орендодавців) за певну орендну плату в довгострокове користування широкий перелік основних засобів.