До Волинської облдержадміністрації упродовж першого кварталу цього року надійшло понад півтисячі звернень громадян. Про це йшлося 12 квітня під час оперативної наради. Пише Волинський інформаційний портал.

Начальник відділу роботи зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації Оксана Матвійчук розповіла, що до Волинської ОДА надійшло 33 інформаційні запити та 531 звернення громадян. Із них 403 звернення надходили безпосередньо в облдержадміністрацію . Найбільше до владців зверталися жителі Ківерцівського району, міст Луцьк та Ковель.

Значна кількість звернень надійшла від соціально незахищених верств населення. Серед питань свого роду «рекордсменами» стали проблеми соціального захисту, житлово-комунального господарства, сільського господарства.

Варто зауважити, що, за словами Оксани Матвійчук, понад сто звернень, які надійшли до облдержадміністрації, не потребували втручання керівництва області, а повинні були бути вирішені місцевими владцями. Це свідчить про те, що керівники виконавчих органів влади на місцях неналежно виконують свої обов’язки.

Йшлося і про неналежно оформлені відповіді на звернення. Так, зі слів начальника відділу, посадовці халатно ставляться до своїх обов’язків. Зокрема, вона навела приклад, коли громадяни скаржилися на кафе «Автостоп», натомість у відповіді з’явився заклад «Апостол».

«Людина звернулася один раз. Це обов’язок чиновника – надати їй нормальну, гідну, роз’яснену відповідь. А то в нас відповіді йдуть, як конвеєр», - наголосив голова Волинської облдержадміністрації Григорій Пустовіт і додав, що відповіді чиновників повинні бути чіткими, вчасними та зрозумілими.