Нещодавно призначений начальник обласного ДАІ Володимир Кравченя пообіцяв через місяць, як пригадують активісти, зустрітися з громадськістю та журналістами і розповісти про перші кроки наведення порядку в цій правоохоронній структурі.
Народ, як кажуть, для призначеної зустрічі зібрався, але начальника ДАІ не було. Він, як пояснили його колеги, поїхав у східні області України піднімати бойовий дух міліціянтів задіяних в антитерористичній операції. Вийшло, як в народній поговірці, приходьте в гості, коли мене вдома не буде.
Активісти «Правого сектора» і Автомайдану висловили своє невдоволення.
«Предметною і принциповою розмова може бути тільки в присутності Володимира Кравчені, запитань, як і претензій до нього багато», - підсумував координатор «Правого сектору» Павло Данильчук.
Керівник Автомайдану України Ігор Оборонов зачитав листа, в якому йшлося про те, що призначення нового начальника ДАІ Володимира Кравчені відбулося без громадського обговорення, що викликало хвилю обурення, таке обговорення провели вже згодом.
«Його послужний список не викликає довіри, його в свій час понизили на посаді через пияцтво. Під час слухань дізнались про його причетність до хабарництва, корупції, розкрадання державних коштів. Кравченя не зміг конкретно відповісти на поставлені йому питання», - заявив Ігор Оборонов.
Представники різних громад вирішили оголосити новий конкурс на посаду начальника ДАІ Волині. На цьому активісти «Правого сектора» і Автомайдану покинули залу.
Далі «круглий стіл» з журналістами проводив в.о. заступника начальника ДАІ УМВС в області Андрій Бондарук.
На конкретні запитання чому державтоінспекція не наводить порядок на дорогах, зокрема, дозволяє паркуватися автомобілям на тротуарах біля обласної і Луцької міської прокуратури, міськрайонного суду на вул. Лесі Українки в Луцьку,
Чому власники авто з СБУ влаштували автостоянку просто на Меморіалі Слави в Луцьку ніхто конкретно не відповів.
Без відповіді залишилося і питання, пов'язане з корупцією в евакуації автомобілів на штрафмайданчик. Така послуга, навіть якщо авто справне і може самостійно рухатися, є примусовою. Коштує вона в Луцьку 800 гривень, ще 120 гривень треба заплатити за добу простою на майданчику. В Києві ж доставка авто на відстань 5 км. коштує... 170 гривень. Коментарі, як кажуть, зайві. Тому й намагаються волинські даішники доставити якнайбільше машин на штрафмайданчик.
Не знайшли «слуги жезла» відповіді на ще одне просте питання: скільки на Волині курсує переобладнаних із вантажних бусів маршруток, чому вони перевозять пасажирів, адже це заборонено законом.
Активісти вважають, що наводити порядок ніхто не збирається. Все залишається як і було, хоч громада вимагає змін на краще і миритися з методами нового керівника ДАІ Володимира Кравчені не хоче.
Коментарі
Волинянин
13.05.2014 18:58:49
Скільки вже можна мутити воду , то один начальник то інший.
Молодці!
13.05.2014 19:46:40
Риба гниє з голови,тому порядки потрібно починати наводити з керівництва.
Андрій
14.05.2014 08:11:24
Наведіть порядок в ПС, а не їм платять , а ті їдуть ставити проплачених начальників. Ганьба ПС.
Анонім
15.05.2014 19:45:12
Скільки можна підбурювати людей ? Правий сктор дайте працювати порядним людям !