Про важливі для Волині новини громадськість дізнається від Міністра МВС України Арсена Авакова з його персональної сторінки в одній із соцмереж, де вся інформація державного службовця 1 рангу подається виключно російською мовою. Проте якби вона лунала навіть китайською, радості від цього не побільшало б: маємо констатувати катастрофічне падіння службової дисципліни в органах ДАІ області...Про це пише Волинська газета.

Революція Гідності та призначення на посаду начальника УДАІ УМВСУ у Волинській області полковника міліції  не принесли значного покращення в роботі цього спецпідрозділу органів внутрішніх справ. Широко розрекламовані починання так само швидко завершуються, як і починаються. Наприклад, кільки тижнів тому в. о. Президента України Олександр Турчинов розпорядився, щоб на кордонах кожної з областей було облаштовано стаціонарні блокпости.  Волинська міліція хутко виконала цю вказівку, але навіть на найголовнішій магістралі – трасі Луцьк-Рівне – цуманське перехрестя зуміли обладнати лише тимчасовими пластмасовими конструкціями, де спочатку чергували наряд ДАІ і представники громадськості. Але вже 31 травня ц. р. від блокпоста й сліду не залишилося, хоча напруження в зоні проведення антитерористичної операції триває, а провокатори та бойовики прагнуть охопити нестабільністю все більшу кількість областей держави…

Можливо, міліціонерів тут немає тому, що вони вже взагалі в дефіциті? 

На це наштовхує ще одна новина: міністр МВС України по квоті «Батьківщини» Арсен Аваков на своїй персональній сторінці в одній із соціальних мереж повідомив: 13 волинських співробітників ДАІ, які відмовилися їхати в відрядження у східні регіони України, звільнені зі служби.

«Служить стране, это значит иметь мужество, а не только палочкой махать!», – констатував російськомовний міністр, який навіть після призначення на відповідальну державну посаду рідко спілкується державною мовою на офіційних заходах.

Зрештою, можливо, мова й не головне, проте катастрофічне падіння рівня патріотизму волинських даішників сталося невдовзі після того, як їм призначили начальника не за результатами громадських слухань, а через черговий «квотний принцип»…

На фото автора: чому на звичайному мосту біля Горохова під час ремонту дорожнього покриття бетонні блоки можуть ставити, а на уманському перехресті на магістралі Луцьк-Київ – ні?