Севастопольське державне підприємство Центральне конструкторське бюро «Чорноморець» має право заарештувати і продати єдиний підводний човен ВМС України «Запоріжжя» за рішенням суду. Про це в ході круглого столу керівників севастопольських підприємств ВПК повідомив директор ЦКБ «Чорноморець» Олександр Бородін, пише канал 112 Україна посилаючись на «Крим-інформ».
Бюро виступало генеральним підрядником по ремонту субмарини, проте не отримав грошей за виконане замовлення. Сума боргу українських військових становить 3 млн гривень.
Позов ЦКБ «Чорноморець» було задоволено Господарським судом Севастополя, який приймав рішення у відповідності з українським законодавством. У травні це рішення було підтверджено вже у російському апеляційному суді. Проте українські військові, за словами Бородіна, мають намір знову подати до суду, але вже в Києві.
Питання виплати боргу севастопольському підприємству піднімалося на переговорах міністерств оборони України і Росії про передачу суднових об'єктів. За словами директора «Чорноморця», який брав участь в переговорах, основною умовою передачі «Запоріжжя» позначена оплата боргу за ремонт субмарини.
«Але міністерство оборони ВМСУ не дуже ведуть переговори з цієї підводному човні. Напевно, вона їм не дуже потрібна. Виходить, нам треба звертатися до судових приставів і заарештувати її, а далі або продавати під ресторан, або відправляти в Туреччину на розборку», - сказав Бородін.
Підводний човен «Запоріжжя» була побудована в 1970 році, спочатку вона входила до складу Північного флоту. У 1990 році підводний човен була перевезена на Чорне море, а в 1997 році увійшла до складу військово-морських сил України. За характеристиками гучності і своїм бойовим можливостям дизельний підводний човен «Запоріжжя» перестала відповідати вимогам сучасного морського бою ще на початку 1980-х років. Через старіння систем життєзабезпечення, озброєння, засобів боротьби за живучість експлуатація човни небезпечна для екіпажу.
Коментарі
коментарів немає