«Глючить, вздувається та не витримує спеки» - такими словами луцькі перевізники нині описують роботу системи GPS- навігації. Нагадаємо, ще з 1-го січня 2012-го року в Луцькраді вирішили обладнати всі міські маршрутки бортовими комп’ютерами. За допомогою супутникового зв’язку мали пильнувати на скільки чесно водії дотримуються графіка руху. І дороге оснащення закупили, і договір на його обслуговування з приватною фірмою уклали, втім проблем, як з’ясувалось від цього лише додалося. Про них говорили під час наради з питань перевезення. Про це повідомляє ТPК «Аверс».
Розповісти про свої проблеми до муниціпалітету прийшли представники всіх луцьких перевізників. Аби почати хоча б із чогось та заодно розрядити напружену атмосферу, першим узяв слово заступник начальника міського управління транспорту Олександр Середа. Він вирішив нагадати, що ж таке перевезення: «Перевезення - це є рух з точки А до точки В за визначений час», - сказав він.
Далі чиновник похвалив перевізників. Мовляв, ті почали дисциплінованіше їздити за своїм маршрутом. Щоправда, старі гріхи все ж залишилися. За окрему плату водії просто з’їжджають із маршрутів.
Олександр Середа: «У вихідні дні, та й навіть у робочі дні, здійснюють перевезення на замовлення. Разом з тим, відключенні від системи, щоб не було видно де вони… Автобуси маршруту №17а, два автобуси, в цю неділю».
Похвалив перевізників і заступник мера. Мовляв, лучани почали менше скаржитись на громадський транспорт: «Ми мали в тиждень 40-50 звернень, які стосувалися транспорту, всіх проблем повністю. На сьогоднішній день таких звернень є порядка 18, ну інколи 20».
Натомість у водіїв багато претензій. Система «Мак», за якою оцінюють їхню роботу, переконують, не витримує жодної критики. Вона не відображає реального руху маршруток, а фірма, що її обслуговує, скаржаться, проблему ігнорує.
Директор фірми-перевізника Олександр Шаміс: «Ми по 40 випадків маємо, начебто некоректної роботи системи «Мак», однак, 18 із них не підтверджується, а решта перебувають на дослідженні у вузькопрофільних технічних спеціалістів… Ми не можемо говорити про те, що ця ситема об’єктивного контролю перевізника…».
Директор фірми-перевізника Юрій Девіцький: «На сьогоднішній день не працює 0713 - збита система налаштувань. 2932 - немає батареї, 5649 - зарядний пристрій не працює, 5420 - глючить не ясно по якій причині, 89 90 сім-карта, то працює, то не працює».
Щоб пояснити обуреним чоловікам як працює складний механізм та чому він виходить з ладу, приватна фірма, направила молодого фахівця Ольгу Суворову. Вона переконує в тому, що система дає збій, винні самі водії. Вони власноруч пошкоджують обладнання, встановлене на маршрутці: «Тобто вони або переломані, або пошкрябані, або просто від’єднанні».
Директор ПП «Візор» Степан Чухрій зазначив: «Це так. Згинається карта, лопається мікросхема, вигибається назад, вона пластикова, кут лишається, є відповідні акти по всіх пристроях. Це серйозно».
Після виступу Ольги дійшли висновку, що це водії чи то від голоду, чи з дурощів зубами псують обладнання: «Розбирають телефон і перекусують. Потім трошки розбирають, вона працює, перегрівається на сонці, перестає працювати. Ну це реальні факти про які мені говорили представники мобільного оператора», - відзначив заступник Луцького міського голови Тарас Яковлев.
То ж у підсумку погодили - на Джіпіес -навігатори ставитимуть пломби, аби водії не могли ні з’їсти, ні понадкушувати сім-картку. А поки маршрутники плутаються в нетрищах Джі-пі-есу, в пасажирів - інший клопіт. Люди скаржаться, що маршрутки брудні, скриплять та й їздять не за графіком.
То ж, як бачимо, проблеми з Джі-пі-ес - це навіть півбіди, є ж багато інших.
Коментарі
коментарів немає