Нові тролейбуси витіснили з доріг міста маршрутні таксі 15 і 15А. Лучани мали б радіти, адже проїзд подешевшав на 50 копійок. Однак нарікань на транспортні послуги побільшало: тролейбуси ламаються і відстають від графіка руху, - пише Інформаційне агенство Волинські новини.

Нагадаємо, що минулого місяця директор підприємства електротранспорту Анатолій Тимощук хвалився новопридбаними у Польщі тролейбусами.

«На ці тролейбуси претендувало чимало охочих з інших областей, але я - агресивний менеджер», - хизувався директор.

Зауважимо, що тролейбуси купили не нові, а ті, що були у користуванні. Один «рогатий» обійшовся міській казні у 100 тисяч гривень. Загальна пасажиромісткість презентованих тролейбусів - 111 осіб, місць для сидіння у кожному - 33.

Втім, перевагою екологічно чистого й дешевого транспорту лучани не встигли насолодитися: тролейбуси щодня ламаються.

Один із водіїв 15-ки зазначає, що через сильну спеку в польських «рогатих» перегрівається електроніка, тому доводиться ставати на вимушені зупинки.

У Луцькій міській раді запевняють, що ситуацію невдовзі виправлять.

«Зараз інтервал руху між тролейбусами - приблизно 15 хвилин. Курсує 6 машин. Дійсно, є проблема з їх поломками, але ви зрозумійте, що тролейбуси півроку стояли без руху. Постійно потрібно щось ремонтувати. Це така собі обкатка, в подальшому проблеми вирішать. Більше того, ми закупимо ще 6 тролейбусів, що збільшить регулярність руху. Кошти з міської казни вже виділили», - розповідає заступник Луцького міського голови Тарас Яковлев.

Щодо старих автобусів 15-ток, то, каже чиновник, зараз вони стоять без діла і їх можуть віддати за лізингові борги, однак, це ще не остаточно, бо триває судова тяганина.

Доки лучани скаржаться на поломки старих польських тролейбусів, у Луцькому підприємстві електротранспорту радіють перемогам: збільшилася кількість перевезень пасажирів на сто тисяч в місяць. Порівняно з минулим роком, збитки підприємства зменшилися з 2 мільйонів 250 тисяч гривень до 303 тисяч гривень.