Вартість квитка в касі автостанції вища через сплату станційного збору. Тому значна кількість пасажирів намагається не купувати їх там.
У замітці «Невже так складно навести порядок?», опублікованій у «Волині-новій» 17 липня цього року, йшлося про те, що дехто з пасажирів, зекономивши 2 гривні на станційному зборі, не купує квиток у касах луцької автостанції №1, а відходить кілька метрів від платформи і платить за проїзд водієві.
Той теж зацікавлений у цьому, бо гроші часто йдуть до його кишені. Квитка, звісно, не дає.
На публікацію несподівано відреагувала адміністрація ПрАТ «Волинське обласне підприємство автобусних станцій». «Несподівано», бо ж нині більшість тих, кого критикують, діє за принципом «собака гавкає, а караван йде». Однак голова правління цього підприємства Іван Потапчук вирішив роз’яснити ситуацію, - інформує «Волинь-нова».
— Згідно з «Правилами надання послуг пасажирського автотранспорту» в редакції постанови Кабміну № 528 від 13 червня 2012 року посадка пасажирів в автобуси здійснюється за проїзними квитками, які продають в касах автостанцій. Контроль повинен здійснювати водій.
Якщо люди заходять в автобус поза територією автостанції, він зобов'язаний видати квиток. Ця норма існує для фіскалізації доходів підприємств, перевізників, їхніх водіїв, щоб підприємство сплачувало всі належні податки і збори за прозорою схемою.
Але ж вартість квитка в касі автостанції вища через сплату станційного збору. Тому значна кількість пасажирів намагається не купувати їх там. Звідси починається ланцюг незаконних дій, у яких беруть участь окремі громадяни та водії рейсових автобусів. Працівники автостанцій, які перешкоджають їм, змушують брати квитки у касі, виступають як захисники законодавчих норм.
За отримані від станційного збору кошти наше підприємство зробило чимало для реконструкції автостанцій та поліпшення побутового обслуговування клієнтів — пасажирів і водіїв. Тільки за останніх три роки виклали бруківкою значну частину територій автостанцій Луцька, Ковеля, Володимира–Волинського, побудували накриття над посадочними платформами в Луцьку та Ковелі, готуються до введення в експлуатацію платформи у Володимирі–Волинському.
Капітально відремонтували автостанції в Ратному, Ковелі, частково —в Луцьку, Володимирі–Волинському та Горохові. Приміщення станцій пристосовуємо до обслуговування осіб із фізичними вадами. Ввели в експлуатацію 13 громадських вбиралень. На ці роботи і витрачаємо кошти станційного збору. Взимку зали очікування опалюються, від негоди і сонця пасажирів захищають накриття над платформами.
Нині здійснюється візуальний і відеонагляд за територіями автостанцій, щоб не допустити, аби пасажири виїжджали звідси без квитків, принаймні скоротити їх кількість. На водіїв–порушників складаємо відповідні акти, застосовуємо матеріальні санкції.
Загалом, вважаємо, щоб навести порядок в автобусних перевезеннях, потрібно і самим пасажирам змінити мислення — купувати квитки в касах автостанції або вимагати у водія виписувати їх за сплачені кошти», - йдеться у листі ПрАТ «Волинське обласне підприємство автобусних станцій».
Чи ловлять «зайців» на автостанціях Волині
субота, 09.08.14 15:51Помилка в тексті?Виділи її мишкою та натисни Ctrl + Enter
Коментар буде опубліковано після модерації
Коментарі
вася
09.08.2014 16:00:34
чому в нас існує станційний збір!?в Європі вартість квитка в касі та й у водія однакова.автовокзали фінансуються перевізниками.в усіх автобусах стоять касові апарати.водії видають квитки!а в нас водій видає квиток?пасажирські перевезення непоганий напівлегальний бізнес!чому тут не навести порядок?
Віктор
09.08.2014 17:28:25
Починайте з автостанції,де ходять і закликають пасажирів водії ,які не мають ліцензії,не платять налоги і завезуть куди захочете,напевно вони платять в кишеню не тяжко здогадатись кому,бо їх ніхто не гонить,Забирають пасажирів у водіїв ,які їздять по маршрутах.А заправка автобусів знаєте скільки коштує.А ви рахуєте скільки водій візьме в кишеню,а де того пасажира набрати,хіба в квитку ,який видасть водій вся панацея вирішення проблем.