Вартість квитка в касі автостанції вища через сплату станційного збору. Тому значна кількість пасажирів намагається не купувати їх там.

У замітці «Невже так складно навести порядок?», опублікованій у «Волині-новій» 17 липня цього року, йшлося про те, що дехто з пасажирів, зекономивши 2 гривні на станційному зборі, не купує квиток у касах луцької автостанції №1, а відходить кілька метрів від платформи і платить за проїзд водієві.

Той теж зацікавлений у цьому, бо гроші часто йдуть до його кишені. Квитка, звісно, не дає.

На публікацію несподівано відреагувала адміністрація ПрАТ «Волинське обласне підприємство автобусних станцій». «Несподівано», бо ж нині більшість тих, кого критикують, діє за принципом «собака гавкає, а караван йде». Однак голова правління цього підприємства Іван Потапчук вирішив роз’яснити ситуацію, - інформує «Волинь-нова».

— Згідно з «Правилами надання послуг пасажирського автотранспорту» в редакції постанови Кабміну № 528 від 13 червня 2012 року посадка пасажирів в автобуси здійснюється за проїзними квитками, які продають в касах автостанцій. Контроль повинен здійснювати водій.

Якщо люди заходять в автобус поза територією автостанції, він зобов'язаний видати квиток. Ця норма існує для фіскалізації доходів підприємств, перевізників, їхніх водіїв, щоб підприємство сплачувало всі належні податки і збори за прозорою схемою.

Але ж вартість квитка в касі автостанції вища через сплату станційного збору. Тому значна кількість пасажирів намагається не купувати їх там. Звідси починається ланцюг незаконних дій, у яких беруть участь окремі громадяни та водії рейсових автобусів. Працівники автостанцій, які перешкоджають їм, змушують брати квитки у касі, виступають як захисники законодавчих норм.

За отримані від станційного збору кошти наше підприємство зробило чимало для реконструкції автостанцій та поліпшення побутового обслуговування клієнтів — пасажирів і водіїв. Тільки за останніх три роки виклали бруківкою значну частину територій автостанцій Луцька, Ковеля, Володимира–Волинського, побудували накриття над посадочними платформами в Луцьку та Ковелі, готуються до введення в експлуатацію платформи у Володимирі–Волинському.

Капітально відремонтували автостанції в Ратному, Ковелі, частково —в Луцьку, Володимирі–Волинському та Горохові. Приміщення станцій пристосовуємо до обслуговування осіб із фізичними вадами. Ввели в експлуатацію 13 громадських вбиралень. На ці роботи і витрачаємо кошти станційного збору. Взимку зали очікування опалюються, від негоди і сонця пасажирів захищають накриття над платформами.

Нині здійснюється візуальний і відеонагляд за територіями автостанцій, щоб не допустити, аби пасажири виїжджали звідси без квитків, принаймні скоротити їх кількість. На водіїв–порушників складаємо відповідні акти, застосовуємо матеріальні санкції.

Загалом, вважаємо, щоб навести порядок в автобусних перевезеннях, потрібно і самим пасажирам змінити мислення — купувати квитки в касах автостанції або вимагати у водія виписувати їх за сплачені кошти», - йдеться у листі ПрАТ «Волинське обласне підприємство автобусних станцій».