Суттєве підвищення тарифів на воду відбулось з 1 липня 2014 року. Однак до збільшення цін, тобто до 31 червня, лучани також змушені платити за новим «прейскурантом».
Про це стало відомо під час засідання круглого столу, що відбулось сьогодні, 12 серпня. Захід присвятили проблемі підвищення тарифів «заднім числом». Пише Інформаційне агентство Волинські новини.
На думку президента Волинського Інституту Підтримки та розвитку Громадських Ініціатив Петра Лавренюка, у КП «Луцькводоканал» встановили самовільний безпідставний метод розрахунку тарифу, застосовуючи формулу, що порушує права лучан.
Оперуючи статистичними даними він повідомив, що з 1 липня цього року тарифи на водовідведення збільшилися із 2,27 до 4,21 гривні, а водопостачання - з 2,52 до 4, 31 гривні.
«Ми не дискутуємо про факт підвищення тарифів, а про розрахунок і оплату комунальних послуг мешканцями. Яким чином споживач повинен оплатити послуги за старими тарифами, які йому надали до 31 червня», - задумався Петро Лавренюк.
На його думку, лучани позбавлені можливості сплатити за воду, спожиту до 31 червня, за попередніми цінами.
Однак, зі слів начальника відділу збуту КП «Луцькводоканал» Віктора Цвяка, був випадок, коли до підприємства звернулась людина, яка щодня записувала в блокнотику показники газу, електрики та води. За станом на 30 червня був зафіксований певний показник, утім, за ці послуги він заплатив аж в липні. Лучанину дозволили заплатити за воду згідно із попередніми розрахунками.
«Однак таких людей, які скрупульозно вираховують витрати за надані комунальні послуг, - небагато», - підкреслив він.
У відповідь на це Петро Лавренюк зауважив, що не споживач повинен доводити кількість спожитої енергії, а «Луцькводоканал» зобов’язаний контролювати процес.
Водночас, у КП «Луцькводоканал» стверджують, що про зміну тарифів з 1 липня цього року лучан попередили усіма можливими засобами: й через радіо, й через телебачення. Через ЗМІ просили споживачів розрахуватись із боргами до 30 червня згідно із діючими тарифами.
Також юрист комунального підприємства зазначила, що тим, хто не розрахувався за воду через поважні причини, як от стаціонарне лікування чи відрядження, потрібно звернутися до «Луцькводоканалу» з відповідними підтверджуючими документами. Саме в таких випадках установа має право здійснити перерахунок.
За детальною інформацією радять звертатися, зателефонувавши до КП «Луцькводоканал».
До слова, заборгованість лучан за водопостачання та водовідведення з 1998 року сягнула більше 50 мільйонів.
Чому тарифи на воду лучанам підвищили «заднім числом»?
вівторок, 12.08.14 14:53Помилка в тексті?Виділи її мишкою та натисни Ctrl + Enter
Коментар буде опубліковано після модерації
Коментарі
коментарів немає