Цукерки з «сюрпризом» продають у луцькому супермаркеті «Вопак», що на Київській площі. Так, лучанка Оксана купила солодкі трюфеля, але... з черв’ячками. Каже, що уже встигла поласувати цукерками, поки побачила «мешканців», в інших натомість виявила ознаки того, що «там хтось був». Про це пише Інформаційне агенство Волинські новини.

«З’їли 4-5 цукерок, а тоді в одній знайшли «сюрприз». Інші розпакували, «мешканців» вже не виявили, тільки дірочки лишилися», - розповідає пані Оксана.

Окрім того, додає, що це вже не перший неприємний інцидент із зіпсованими продуктами в супермаркеті «Вопак».

«Колись купили там прокислі відбивні, гроші тоді нам повернули. За прикрість вибачилися», - розповідає лучанка.

Своєю чергою, як повідомили у коментарі Інформаційному агентству Волинські Новини у Центрі захисту прав споживачів, з подібними проблемами до них останнім часом не зверталися. Виконувач обов’язків начальника інспекції з питань захисту прав споживачів у Волинській області ВолодимирГорішний каже, що їх інстанція не перевіряє діяльність таких установ. Мовляв, не мають права, Кабмін заборонив проведення перевірок до кінця цього року.

«З 1 серпня заборонені будь-які перевірки об’єктів господарювання. Ми можемо перевірити тільки з наказу Кабміна, або якщо суб’єкт господарювання звернеться до нас з відповідним проханням - перевірити його діяльність», - пояснює Горішний.

Щодо того, як діяти в цій ситуації лучанці, він радить звертатися до підприємця. Каже, повернути кошти їй - зобов’язані.

«Якщо є чек, підприємець має відшкодувати гроші. Коли ж заперечуватимуть факт, треба писати в книгу скарг» , - пояснює він.

Тим часом, у Санепідемслужбі Луцька радять інше: «Нехай бере чек і йде в Центр захисту прав споживачів».

Як повідомили в «санстанції», споживач має написати заяву у центральний офіс контролюючих органів у Києві. Там, мовляв, дають «добро» на такі перевірки.

Співрозмовник назвався начальником Санепідемслужби Луцька та Луцького району, висловлювався емоційно і продемонстрував незадоволення, що видання звертається з приводу таких проблем. «Люди йдуть в Центр захисту прав споживачів, а ви телефонуєте до нас», - обурився він.

Насамкінець пані Оксана, маючи уже хоч гіркий, але досвід, адміністрацію супермаркета про неприємний сюрприз таки повідомила. Каже, гроші їй повернули, обіцяли відреагувати на ситуацію. Щоправда, як це робитимуть, не деталізували.

Тим часом, зв'язатися з адміністрацією супермаркета редакції не вдалося, оскільки телефони, вказані в інтернеті, не відповідають.

Відтак, що означає в розуміні адміністратора слово «відреагують» і як це, власне, можна буде перевірити, невідомо. Так само, як і те, хто винен у цій ситуації: дистриб'ютор, який поставив неякісну продукцію чи адміністрація, яка її продавала. І як, врешті-решт, має захищатись волинський споживач.