У Луцьку обговорили результати впровадження на території міста «Етичного кодексу водія таксі та маршрутних таксі» й ініціативу забезпечення участі громади у здійсненні контролю за роботою громадського транспорту в обласному центрі, оскільки якість перевезень стосується практично кожного. Зустріч ініціаторів проекту з представниками мас-медіа відбулась 5 вересня. Зауважимо, що представники управління транспорту та зв’язку Луцької міської ради з невідомих причин цей захід проігнорували. Пише Волинський інформаційний портал.
Нагадаємо, ще 27 червня 2013 року Луцька міська рада прийняла рішення про затвердження «Етичного кодексу водія таксі та маршрутних таксі». Через рік депутат Луцької міської ради, автор цього проекту Роман Романюк звернувся до мерії із запитом щодо дотримання ініційованого ним Кодексу на що отримав відповідь, згідно з якою 21 лютого 2014 року виконком Луцької міськради прийняв рішення про здійснення контролю за якістю перевезень. Проте конкретних даних про проведені перевірки у відповіді не було.
«Управління транспорту та зв’язку не зацікавлене в реалізації контролю», - переконаний депутат Роман Романюк, який зауважує, що здійснювати цей контроль, на його думку, повинні не лише працівники управління, а й самі перевізники, пасажири та громадські організації. Тобто виникає потреба в громадських інспекторах. Тож на найближчій сесії міськради депутат Роман Романюк буде лобіювати проект рішення про забезпечення участі громади у здійсненні контролю за роботою громадського транспорту в обласному центрі.
«Якщо рішення пройде, тоді можна буде взяти управління за одне місце і справа зрушиться з мертвої точки», - переконаний депутат. Мовляв, відомство свою бездіяльність щодо контролю якості перевезень пояснює браком працівників, тож компенсувати їх можуть охочі активісти. Присутні журналісти, крім того, додавали, що браку кадрів можна уникнути й у випадку, якщо змусити працівників управління особисто дістатись на роботу громадським транспортом, аби перевірити водночас якість послуг, які надають перевізники.
«Є влада, є перевізники, є громада. Питання у тому – як зробити, щоб рішення дотримувались», - продовжив розмову президент Волинського інституту права Петро Лавринюк, який теж погоджується, що без громадського контролю досягти бажаного результату майже неможливо. Наразі проект щодо громадського контролю напрацьований і розроблений. За тиждень його зареєструють у мерії, після чого обговорять на профільних комісіях. «Проситиму колег підтримати проект, щоб остаточно втілити його у життя», - зауважив Роман Романюк.
На думку депутата, необхідно якомога швидше розірвати ланцюг між управлінням і перевізниками, які погрузли в не тих, що треба, зв’язках. «Їх повинні цікавити не лише встановлення GPS-навігаторів і підвищення оплати проїзду. Потрібно дбати також про якість послуг і безпеку пасажирів», - апелював Роман Романюк.
До слова, самі перевізники до цього проекту ставляться дещо вороже, оскільки вважають подібний контроль зайвим. Мовляв, є спеціальні відомства, які повинні були б слідкувати за якістю послуг.
Коментарі
коментарів немає