Про стан ведення містобудівного кадастру управлінням містобудування стало відомо під час засідання постійної комісії міської ради з питань генерального планування, будівництва, архітектури та благоустрою сьогодні, 17 вересня. Пише Інформаційне агенство Волинські новини.

Зі слів заступника начальника управління та містобудування Луцької міської ради Віталія Швая, законодавством України передбачене створення кадастру як окремої одиниці. Зокрема, рішенням Луцької міської ради за 29 листопада 2013 року № 48171 затвердили програму створення містобудівного кадастру на території Луцька на 2014-2015 роки.

Як пояснив посадовець, по-суті, кадастр - це сукупність інформації, що дозволяє узагальнювати всі дані по будівлях, спорудах, землі, комунікаціях з метою нормального планування забудови та відведення земельних ділянок.

З його слів, на 2014 рік на ведення кадастру затвердили 3 мільйони 800 тисяч гривень, з них - 2 мільйони 430 тисяч гривень з міського бюджету. Однак, з вищезгаданих коштів управління містобудування не отримало абсолютно нічого, оскільки 2014 рік виявився кризовим.

Також він наголосив, що сьогодні, 17 вересня під час засідання бюджетної комісії був присутній ще один заступник начальника управління містобудування та архітектури Луцької міської ради Ярослав Матвіїв. Саме під час нього й вирішили питання стосовно закупівлі необхідної техніки, зокрема сервера та комп’ютера.

«Важко працювати, коли комп’ютери зависають при відкритті карти міста. Та й ліцензійна програма забезпечення коштує понад 300 тисяч гривень. Для оновлення геодезичних карт необхідно зробити аерофотозйомку Луцька з виготовленням векторних планів. Наразі проводять роботи із адресного реєстру. Ведеться електронна карта міста, а окремі земельні ділянки обласного центру поступово виводять із реєстру», - резюмував Віталій Швай.

Також він зазначив, що потрібні такі фахівці, як геодезист, інженер-будівельник, а також два інженери-геодезисти, у обов’язки яких буде входити ведення документації та внесення даних.