Їхні будинки розбомбили, позбавили всіх благ цивілізації - води, газу, світла, їхні сусіди поранені або вбиті, а вони змушені втікати з рідних міст.Пишуть Факти.
Але навіть після таких труднощів багато переселенці з Донбасу у всіх своїх бідах звинувачують українську армію, а бойовиків вважають борцями за праве діло. Описувати всі жахи і труднощі, які довелося пережити біженцям зі Сходу можна нескінченно. Взяти наприклад автобус з переселенцями, які повернулися знову в своє рідне місто - ненависті до бойовиків і сепаратистам у них немає, а ось до української армії її чомусь сповна.
Щира жалість до цих людей пропадає відразу після того, як розумієш: у всіх бідах вони звинувачують лише українців і нашу армію, але ніяк не себе, донецьких і луганських терористів. Поки чоловіки і сини цих жінок воюють на стороні терористів, вони біжать від кривавої бійні подалі, углиб України. Тут, у таборі для переселенців, вони не соромляться хаяти все українське і при цьому їсти те, що привезли українські волонтери.
Допомогу від української держави вони приймають, як належне, без усякої подяки. А ось місцевих убивць, які влаштували криваву бійню на Донбасі, згадують добрими словами. Що вражає, так це сліпа віра цих людей Росії, сепаратистам та бандитам і абсолютне небажання бачити біль і нещастя своїх же співгромадян і сусідів. - Ну ми навіть з моїм батьком намагалися пояснити жінці, коли вона казала, що українська армія нас обстрілює. Ми їй просто показували - дивіться, українська армія знаходиться в 70 кілометрах, дальність пострілу міномета- 3 км максимум, - розповідає переселенець з Луганська Олексій Липовецький. Поки одні переселенці скаржаться на важку долю і звинувачують у всіх своїх бідах українську армію, інші намагаються налагодити свій побут на новому місці. У пансіонаті «Джерело» в Пущі-Водиці багато переселенців знайшли свій порятунок і справу до душі, яка допомагає їм вижити. - Ми намагаємося цих людей працевлаштувати, - ділиться координатор пансіонату Зіновій Допілка. - От сьогодні були з Оболонського району представники. На жаль, не всі, скажімо так, 50% біженців точно не хочуть шукати роботу. І ми акцентуємо на тому, що вони повинні брати активнішу участь у суспільному житті. Їхати до себе додому такі біженці теж не поспішають, і волонтерам, які облаштовують побут переселенців, доводиться культурно пояснювати, що незалежно від бажання чи небажання, повертатися у вже звільнені міста все ж доведеться.
Ті, хто поступають до пансіонату «Джерело» - це не одна і не дві людини, тому відразу виявити і зрозуміти, хто з цих людей тимчасово приміряв в ім'я свого порятунку маску переселенця неможливо. Але пізніше виявити сепаратиста легко, тому після приїзду всіх попереджають: якщо дізнаються, що або вони, або їхні чоловіки воюють на боці бойовиків - відразу ж передадуть документи в міліцію, бо це підсудна справа.
Лікар за освітою і покликанням, Зіновій Допілка рятував постраждалих на Майдані. Сьогодні він суворий керівник табору «Джерело». Щовечора він проводить зустрічі з місцевими жителями, вислуховує побажання людей, пояснює ситуацію в країні, але іноді доводиться проводити і роз'яснювальну роботу на підвищених тонах. - Коли у нас був День Незалежності, і показали, як у Донецьку ведуть близько 50 наших полонених поранених бійців, це була ганьба. І коли я про це сказав, і хтось ззаду засміявся, я обурився, - розповідає Зіновій. - Не розумію цього, у мене там воюють друзі, вони там помирають, я в будь-який час сам поїду туди, як лікар. І сказав одразу: ще раз буде сміх - відразу валізу і на вокзал в будь-який бік. Вони біжать від війни, замість того, щоб захистити свій будинок, приймають допомогу волонтерів, які збирають кошти скрізь, де тільки можна, відриваючи останнє і від своїх родин, користуються гостинністю жителів Західної України, а за спиною висміюють місцеві традиції, висловлюють невдоволення харчуванням і вимагають для себе особливих статусних умов. Росія зробила свою справу - вірус українофобії глибоко оселився в душах десятків тисяч жителів Донбасу. І перемогти цей вірус - завдання не менш важливе, ніж перемогти у цій війні!
Коментарі
Гуест
25.09.2014 16:08:22
К нам тоже такие родственнички приезжали. Погостили... Как только "перемирие" началось, затарились жратвой - и к своим любимым бабаям "в ножки путину кланяться". Цитирую: "А что плохого мы хотели? Мы же просто к России хотели". Чемодан, вокзал, Рассея!
Золотая середина!
27.10.2014 11:01:30
Дурак ты! Если родственников с политикой путаешь! Тебе б спросить почему они так думают, а не слюной плеваться. Мне вот такие родственники как ты на хрен не нужны! Им наверное тоже!
Галина
27.10.2014 21:27:05
А чем Вы отличаетесь от оппонента. Да по тексту ничем.
ВАЛ
02.11.2014 12:07:29
А где же твоя гордость когда ты принимаешь помощь с рук тех, кого ненавидишь. Не опускайся ниже плинтуса. Шуруй с гордо поднятой головой в путлировскую империю. На дорогу с комфортом - готов отдать последнее. Хочу жить в свободной, высококультурной, отзывчивой и доброй , трудолюбивой и непокорной, "Бандеровской" УКРАИНЕ, А тебе советую вспомнить КТО ТЫ и КАКОГО РОДУ ПЛЕМЕНИ.
Вит
03.11.2014 11:13:22
Полностью с Вами согласен, ВАЛ. Я всегда удивлялся тому как русские, переселившись в иную местность уже даже с первого поколения утверждают, что это "наша" земля... Вспомните хотя бы фразу "Сибирь - исконно русская земля". Так и Донбасс. Начиная с 20-х годов московская власть нагоняла туда зэков на "химию", приезжали на шахты те, кто "за длинным рублем" и это называли комсомольскими стройками. Прошло время, народили детей и теперь дети говорят "это наша земля"... Хрен с редиской вам! Вы на украинской земле и потому уважайте ее и великий украинский народ. И ПОМНИТЕ, ваши корешки в Московии и, с большой натяжкой - до Урала. А здесь вы гости, причем неблагодарные как и по всему миру. Потому, если в Украине не нравится, поезжайте туда, где ваши корни и живите как хотите, только не мешайте другим жить как они сами хотят. Напоследок, вопрос россиюлюбящим: а про КОРНИ и ГОСТЕЙ хоть поняли? Весь мир понимает... а вы?
Анонім
31.10.2014 12:48:46
Чемодан, вокзал, Европа. Помнится тогда еще министр Дещица обещал, что с мая 2014 года будет безвизовый режим в Европу. Когда же уже наступит май 2014?
Аноніму
31.10.2014 15:22:20
Та вам не вгодиш. То чемодан, вокзал, росея. То чемодан, вокзал, европа. А плюралізм, свобода слова, демократія та інші не менш приємні для слуха слова. Та то тюрма якась виходить. шаг вправо-шаг влево -расстрел).
паша
25.09.2014 16:09:48
Ми приймаїмо переселенців.але, якщо сепаратис-геть до путіна.невистачало ще з ними панькаться.хотіли війни-отримали її. хочете росію-вон туди.У нас була,є і буде держава, нація.а ви, вибачте гім*но.
Анонім
26.09.2014 13:04:23
Думаешь телевизором а не мозгами
Анонім
16.10.2014 16:00:23
Все про себе та про себе... %(
тикитак
25.09.2014 16:09:50
чумадан- магадан !
Патріот
25.09.2014 16:28:12
Магадан - це точно... бо всіх біженців з "новороссссії", хто тікає в "рассссєю" відправляють в сторону крайнього Сибіру, піднімати сільське господарство.
Саня
28.10.2014 23:58:47
Положим,далекш не всех, и в Сибири есть не только Север,и в Крыму многих приютили,и с жильем помогли....все мы-люди,разные. Не все-твари-истерички или жлобы.
такое
25.09.2014 16:11:34
а стоит ли с ветряными мельницами бороться!?
Галина
25.09.2014 16:11:48
Шановні! Я би на місці волонтерів перевіряла б кожного біженця, Якщо справді він вболіває за Україну - то це наша людина і такій людині треба допомагати, якщо це вороги, які насміхаються над нами, то їх потрібно висилати туди, де їм росіяни чи терористи покажуть як треба любити свою батьківщину.. А то соплі порозпускалим" біженці.. біженці.. а воно , як говорила моя бабуся " хоч діжу з пирогами, а воно чорт з рогами".. Хіба це пропаганда винна? Це якщо ти у душі людини.. то ти людина, а якщо жлобоград, то він і у Африці жлобоград
Dumuh
05.10.2014 19:02:09
Донецькі сепаратисти це люди, які ніколи не зрозуміють що україна це добре. Вони з дитинства, з молоком матері сосали ненависть до всього українського. Їм вбивали в голову, що українці це ті хто повиний на них працювати,, тому що вони представники "великої нації". Думаю, що тут педагогікою займатись не має сенсу, а діяти у відповідномті до карного кодексу, остільки осмислення і перевиховання можливе тільки за допомогою тяжкої праці довгий час." Фільтр" повиний бути в донбасі і до Кива везти потрібно тільки прихильників України, всі решта хай їдуть до "альма матер" в Улан-Уде, Магадан. Біженцям в Україну, які збираються зайняти місця місцевих мешканців на роботі, в садочку, потрібно виділити місця поселення вселах де є маса брошених житлових будівель. Хай обживають, вчаться ремонтувати житло, копати город, вирощувати картоплю, як це роблять українці..
Вільні
24.10.2014 14:57:58
Щось ми народилися и виросли в Донбассі і нічого не всасували. Ми - українці і любимо свою батьківщину.
Анонім
31.10.2014 12:51:05
шановний, простите, а как именно вы працювали на Донбасс? Нельзя ли поподробней?
Анонім
07.10.2014 09:31:16
!!!
Анонім
23.10.2014 11:59:47
Вони хотіли в Росію. Чому їдуть в Україну? Хто їх не пускає в Росію? Хай їдуть туди і люблять Росію, дбають про її добробут. Але це такий біологічний вид, що ніколи ні про кого дбати не буде. Навіть про себе та своїх дітей. Вони бажають щоб дбали про них. Адже вони донецькі.
Віталій
25.09.2014 16:13:10
Українофобія, а вірніше - україноненависництво, лікується так само як сказ тварин - евтаназією її носія.
відун
25.09.2014 20:49:56
згон але не евтаназія а лоботомія це набагато практичніш і користь матимем+
Бандера
25.09.2014 16:17:08
На простори великого Сибіру і глухі райони Далекого Сходу- всіх, хто проти України
Я
25.09.2014 16:22:27
Они привыкли ничего не делать и при этом кричать что Донбасс кормит всю Украину. Только Донбасс горит, а Украина живет . Так где кормёжка с Донбасса???
prostochelovek2010
26.09.2014 09:08:46
А где уголь и налоги с Донбасса? Вы же кричали что всего вам хватает без Донбасса! А теперь покупаете в три дорога уголь в Африке-охринеть вы мощная часть Украины!
я знаю
26.09.2014 09:32:54
"уголь Донбасса" для України такий же дорогий як і Африканський.
rum
24.10.2014 19:44:07
Не згідний. Африкансикий - дешевший
Харьков
26.09.2014 09:35:31
Этот уголь и налоги прежде всего нужны самому Донбассу. Выплачивать пенсии, зарплаты, пособия за чей счет? За наш? Фиг вам!
харькову
26.09.2014 18:13:42
пусть вам лнр с днрами платят
Володимир Марківський
08.10.2014 20:18:13
Голова ОДА Донецька Тарута заявив на всю Україну, - "В 2013 році Донецька обл. заплатила державі податків 8 млрд. грв., а взяла з бюджета 12 млрд. грв. Не погано кормить Донбас правда? Ніхто ще не купляв і купляти в Африці вугілля не буде, в нас його хватає в львівскі обл., купляли і будем купляти в Польші. так що заспокойтеся.
Евген1я
24.10.2014 10:14:45
вам уже Польща дала. вуг1лля. Задарма н1хто вам н1чого не дасть.
украинка
27.10.2014 14:48:44
только уголь из Африки почему-то дешевле вашего оказался, а насчет налогов - так ведь их нет, а расходы на вас еще больше,чем были
Кравченко Елена
26.09.2014 16:54:47
Я сама с Горловки Донецкой области но я и моя семья были за Украину и не ходили голосовать мы говорили , что ДНР это обман. А те люди которые как говориться "Украину хают а сало то едят"
Я
20.10.2014 16:04:53
А подождите, уважаемый! 80 процентов ТЭЦ успользовало угль Донбасса. Сейчас ДНР-цы и прочая братия запретила вывозить уголь изщ Донбасса. Мы все это скоро ощутим. А насчет того, что "Донбасс кормил Украину"- так это статистика. 70 процентов валютных поступлений шли от продажи продукции Донбасса. Вы мозгами -то раскиньте, почему доллар взлетел? И насчет "ничего не делать". Ты в шахту спустись, постой у мартена, тогда посмотрим, какой ты , диванный работник!
Я
25.10.2014 17:43:57
Такие как ты в шахту не спускаются и у мартена не работают! В основном кричат, что вы несчастные, обиженные Украиной!!!
Пенсионер
26.10.2014 12:30:36
Валюта и убыточность две большие разницы,если по Одесски.Чтобы продавался уголь-шахтам до 50% помощь давало государство дотациями и снижением налогов.Оглянитесь на соседнюю Россию-все шахты закрыты,пенсии в 2 раза у шахтеров меньше украинских.Сейчас от России отходит Украина на Запад,торгует с ЕС вместо России-будет достаточно валюты в Украине даже без шахт Донбасса.
Остап
25.09.2014 16:24:22
Переважна більшість жителів Донбасу процентів 70 просто нахабні людці, які не просять допомоги, а вимагають вважають, що вся Україна їм заборгувала . До нас в селище теж завітали беженцы так ось їм надали житло (будинок) так вони сказали «У вас нету газа? Ужас Как вы здесь живёте» (наше селище не газифіковане) після цього допомагати жителям Донбасу бажання не має.
Анонім
25.09.2014 18:18:53
mbl i3 donezkoi oblasti, mbl 3a ykrainy, mbl patriotbl, ne xotim c pocciei-agreccorwei
Саня
29.10.2014 00:03:45
....а че,реально в селе вообще газа нет???????????????????? ого
відокремити...
25.09.2014 17:41:59
і нехай себе самі кормлять. Ото напрацюють лодарцюги !
lena
25.09.2014 18:20:31
mbl i3 donbassa 3a ykrainy!
Анонім
25.09.2014 18:17:03
i ne vce mbl na donbacce protiv ykrainbl. napracno y nix vcegda davali pocciickoe tv, ga3etbl- maccmediR, vot im i 3amoro4ili golovbl.no mbl i3 donbassa, mbl ykrainzbl, ne welaem c pocciei.
Людмила
26.09.2014 11:23:27
Мы с мужем жители Добасса,, пережили бомбардировки без выезда куда-либо И так благодарны украинцам,, ребятам с Западной Украины и Батальону " Донбасс", всем кто нас освобождал, , а больше всего рады, что наша территория освобождена и будет в составе Украины , а не под ур*дами,, что по выползли непонятно из каких щелей. А те кто их поддерживает пусть чешет в их " Резервацию", тогда может быть оценят, что имели! Не все на Донбассе уроды!
людмиле
26.09.2014 18:12:16
почему ваши мужчины не защищают ваши территории? почему отсиживаются по-домам? ВОТ ЭТО НЕ ПОНЯТНО. уроды - это когда твой дом горит, соседи тушат пожар, а хозяева борщ доедают в соседском доме... и не спешат.
Я
20.10.2014 16:11:26
А я вам сейчас расскажу. почему наши мужчины не воюют. Потому что, ним надо работать. чтобы оплачивать аренду квартиры, за которые "добрые" украинцы требуют по 3500-4000 гривень. И тут рады обобрать жителей Донбасса. Наши мужчинв не идут воевать. потому что, кто будет кормить их семьи , детей? Вы? Ага! Не идут аоевать. потому что, у меня в руках остались только две сумки с вещами. Кто моему ребенку купит сапоги и пальто? Вы? Ага! Моя подруга сдает жилье беженцам из луганска- повышает цену за жилье каждый месяц и радуется воне- раньше ее замызганная квартира была никому не нужна.
правдолюб
20.10.2014 20:44:51
Хлопцям з інших регіонів України, які воюють за ваш Донбасс теж треба працювати, як і вашому чоловікові, у них теж є діти, яких треба годувати, одягати, і коли їх мобілізували їх не запитували, хто буде утримувати їхніх дітей. І "працюють" наші солдати на найбільш небезпечній роботі за "смішні" гроші(1800 грн., здається так) і щомиті ризикують життям.Судячи з вашого допису, не всяка квартира вам підійде, навіть втікши від пекла війни ви, на диво, не втратили здатності розрізняти ступінь "замызганости" житла. То може не так вже й ви боялись цих сепаратистів?...а може й підтримували їх раніше???
Дана
23.10.2014 16:32:18
а хто кормить наших дітей, коли наші чоловіки воюють, а хто платить за житло , коли наші чоловіки воюють???? Чому ви знову хочете щоб вам подали все на блюдечку? Чому ми через вас терпимо недостаток і біль , бо ви кричали ""рассея защити нас"? Тож шуруйте в расею якщо там така для вас благодать, а ми нікого не звали на територію України, а через вас гинуть кращі сини України, через вас витрачаються гроші не на покращення життя , а на ВІЙНУ!!!!.
Вит
03.11.2014 11:30:43
Мадам! Я из Киева. Благодаря Донбассу ВСЯ Украина жила при Януковиче... потому, большое Вам спасибо за развал страны при его воровской семейке. Вас обирали Ахметов, Ефремов и прочие, а Вы как козлы, упершиеся рогами далдонили "Данбасс не слышат, нас не слышат...". Вы почему-то не хотите думать, а как Ваши действия отразятся на других? Вот и сейчас, так и не поняли, что такое был и есть Майдан. Вы же голосовали на вашем референдуме? Еще и радовались как! А при даже не знаете, что обозначают "федерализация" и "иметь больше прав", что значат термины "фашизм" и "хунта". И результат ваших совместных донбасских действий - две сумки с вещами и во всем виноваты "добрые" украинцы - просто кровосиси. Вопрос: а как вы хотели?
Инна
01.10.2014 19:37:22
Людмила, ради таких как вы, борьба имеет смысл. Иначе просто очень больно, видеть раненых, погибших бойцов, а слышать в твет обвинения. Спасибо что остались с нашими солдатами на своей земле. Землю отчизны врагу не отдают! Кто воюет, кто землю засевает. А Мир будет! Жаль только что погибших в этой навязанной нам войне гне вернуть. Мира!
Анонім
22.10.2014 18:58:29
Дай Вам Бог!
Наташа
26.10.2014 14:21:13
Спасибо вам за ваш комментарий!
Друг
26.09.2014 15:02:13
У людей спросили, у местных жителей куда они хотят в Европу или Россию? вообще проводился референдум в Украине по этому вопросу? Или как?
писец
30.09.2014 16:07:16
а зачем интересоваться-мы же европа
Инна
01.10.2014 19:43:58
Людмиле. Спасибо за мужественную, гражданскую позицию. А Другу хочу ответить так: Куда бы мы не шли - землю, Отчизну не продают, не сдают кровавым соседям, не убивают своих братьев и друзей. Мы на своей территории. Всем, кто не любит Украину все пути открыты. Зачем же все уничтожать, уезжайте. Все так просто
Анонім
02.10.2014 09:54:14
Вы правы!!!!!!!!!!!!!!!!
Алюся
01.10.2014 21:19:02
Просто российская и бывшая украинская власть учила людей "не включать мозги". Мозги включают только те, кто живёт за рубежом. Жизненный опыт наверное. Так что обвинять некого. Люди если и набокопорят, расковыривать придётся самим. Ни Россия, ни Европа, ни Америка ничего отдавать своего не будут. Всё за свой счёт. Может тогда у людей появятся ценности к тому, что они имели, а не то о чём мечтали.
мила
04.10.2014 09:42:57
Когда общаешься с беженцами,то сквозит такая ненависть к украинцам и Украине,что начинаешь их ненавидеть! Они в Мариинском парке продавали свою родину за 200 грн, избивали киевлян,а теперь прибежали с претензиями - их плохо принимают? Они позволили разрушить свои дома ,а в Киеве требуют жилье! В рашу пусть едут. Путин их поселит в бараках на Дальнем Востоке.Они увидят как там живут! Будут еще Украину вспоминать как рай!
TATA
06.10.2014 17:35:35
Зараз теж у своїй передвиборчій агітації опозиційний блок кричить .що їх не чули в Києві .А те що на всіх посадах скрізь були /донецькі/ і самий головний Янукович теж звідти то які можуть бути претензіі А те що я би їх відокремила і нехай люблять Росію на окремо взятій території і відбудовують те що натворили своєю працею Ми їм нічого не винні А ті хто їх експлуатував і задурював голови свого домоглися Якими ж треба бути деб*лами щоб так себе вести
Тетяна Іванівна
10.10.2014 15:30:00
Ми. жителі рівненської оьл., теж приймали біженців з Донбасу. Так, це правда, що люди невдячні, амбітні ( дурисвіти). Для початку ми забезпечили їх всім необхідним, безкоштовно користувалися благами цивілізації, яких на Донбасі ще нема, але, колм поїхали додому, то навіть не зателефонували нам, як вони добралися на Донбас, не кажучи про елементарні слово вдячності. Правда дивно?
Я
20.10.2014 16:06:06
А какие "блага цивилизации, которых в Донбассе еще нет" есть в Ровненской области????
Саня
29.10.2014 00:09:13
...сортир на улице....))))))))))))))))
Саня
29.10.2014 00:14:50
так че там с "благами" то цивилизации""""""""""""""""""""""""" ?
Справедлива
16.10.2014 15:48:11
Якщо ви всі такі розумні, чому не зробити референдум для всіх і знати хто куди хоче. І буде справедливо. А то кричите один одному -чемодан вокзал- росія, або чемодан-вокзал-руминія, тобто в европу. Якщо в европу- то тягне те всю краіну, якщо в Росію., то чемодан? Де справедливість?!! Всі хто хоче в европу можуть взяти тільки чемодан......
Лео
16.10.2014 16:06:08
Ми в Європі, а потрібні нам ще і європейські закони!
Ірина
23.10.2014 12:19:53
Ми хочемо в Європу, так. Але ми не хочемо приєднати Україну до будь-якої європейської держави. Ми хочемо, щоб Україна жила по-європейські. Ми не відриваємо від України шматки. На відміну від сепаратистів. Поки Раша не пришла до нас з війною, ми не не намагались приєднатись до НАТО. Ми вважали, можна жити мирно з усіма сусідами. Можна триматись нейтралітету. Та наші "брати" розкрили нам очі. Змусили нас проситись у НАТО. Змусили відгороджуватись від "братів" високою бетонною стіною. А поки вона не збудована, всім, гаряче люблячим Росію, необхідно негайно туди переїхати. Тим більше, що промислові підприємства (робочі місця) з Донбасу бойовики вивозять в Росію.
Богдан 59
30.10.2014 15:14:51
Нажаль, у ваших словах, шановна, небагато розуму і ще менше справедливості. Це ще дуже гуманно, коли кажуть: " Чємодан- вокзал, росія "для п'ятої колони. Справедливіше, напевно, було б так: " Невдячна кацапня і манкурти - ! "
Справедлива
16.10.2014 15:52:47
Якщо в сім'ї подружжя не може жити разом- вони цивільно розходяться, чи не правда? Морди б'ють один одному лише дикарі. Вам це про щось говорить?
Лео
16.10.2014 16:08:12
В російських сім'ях переважно тільки так, Малахов у поміч. Януковичкодло нам не сім'я!
Віталій
17.10.2014 16:49:57
Звичайно, треба цивилізовано розійтись. Але, якщо майно набуте кимось з подружжя ще до шлюбу (читаємо - територія, обмежена державним кордоном), то хтось збирає валізу, - і "вакзал, Рассея...". 23 роки ніхто нікого не тримав...
НИМБ
19.10.2014 10:58:30
Чего они сюда бежали ,а не в козломордию.!!! Сами заварили бойню и обвинять Украину.Это перебор,это сепаратизм.!Эти рептилии путиноида заслуживают изгнание из Украины,а не помощи!!!!!!!! Езжайте к своим фашистам и террористам.Каждому своё,кто ,что натворил ,то и заслуживает.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Анонім
20.10.2014 10:10:17
Я сам живу в Доброполье Донецкой области. У нас сепаратистов нет, хотя есть и такие, которые за Россию. Вы правильно пишите. Они что хотели, то и получили. Я имею ввиду ту часть Донецкой области, где террористы. Пусть сами себя кормят. СЛАВА УКРАІНІ.
озерянчанин
21.10.2014 17:21:40
23 роки травлю колорада шо б нагодувать донбас картоплею а вони стріляють=
Свидомый россиянин
21.10.2014 20:18:27
Сердечні друзі,брати і сестри!Я з Попасної,та живу з 76-го в Росії(32 р.на Півн очі,зараз в Донецьку Раши).Менталітет "сепів"і більшості тутешніх--одне і теж: закриті УСІ шахти,майже всі підприємства,хто хоче--молодь,бо старих не бер уть--їдуть у Москву!І то "щастя",як знайдуть роботу!В Украхні на 80%більше роботи,а пенсії та заробітки однакові,а пенсії у шахтарів--втричі більші!Ціни та тарифи були в 2-3 рази у вас нижчі,і пів-Росії жило контрабандою з України!50% ,однак,що тут,що там ненавиділи Україну,і це пояснити не можу!Я б голосував за Тягнибока:націоналізація і переобладнання стратегічних підприємств ,позба вляння Громадянства України всіх,хто її ненавидить!Слава Богу,прийняли"Сво бодівські"закони про люстрацію,антикорупцію,"відкриті списки",про відповідніс ть майнового стану--офіційним заробіткам!Ой як добре знаю,як гірко жилось,а зараз--тим більше--тим,хто,як я,бажав щастя Україні!Тут--50 на 50:можуть посм іхнутись,можуть,як мінімум,облаяти.
Пенсионер
26.10.2014 12:23:09
Можливо тому ненавидять Україну,що безкоштовно,контрабандою везли з України.Від того і незважливо ставились.Як закриються кордони та прикордонників хабарників не стане-тоді і поважати Украіну почнуть-хоч би й за наведений порядок.
Свидомый россиянин
21.10.2014 20:59:15
Рад,что большинство и русскоязычных осознали себя Украинцами!Дай Бог вс ем вам Победы с минимумом потерь!А ТЕМ уродам-рашистам понять бы(пох хоже,они догадываются,потому и зверствуют),что Путину они ни там,ни здесь на х.не нужны--ему нужна ТЕРРИТОРИЯ!И газок!И кому вообще нужны были Изменники Роди ны!И что РФ может им дать,если 2/3 россиян--нищета,семьи шахтёров с закрытых шахт живут ещё в бараках без газа в Рост.обл.!И сравнит е:"западэнцы",зная,что в Польше мин.з/плата 1200$,не рвут Родину,а ЭТИ--Кр ым и "схидняки"--"отдайте нас в Нищету"!И когда--когда 90% осознкали,что жит ь надо по-европейски,т.е.--"по-людски,а не по-руськи"!
luda
22.10.2014 20:27:15
Никогда не писала коменты, но очень хочется сказать"спасибо"за Вашу позицию! Удачи!
Олег
24.10.2014 11:34:51
Перед тим, як приймати в себе "бєжєнцев" слід спочатку з ними поговорити... якщо воно падло протів УКРАЇНИ, гнати в три шиї назад в лугандонщину.... тратити гроші і сили на морально-духовних виродків - НЕДОПУСЬТИМО! перемінити їх неможливо, вони - БЕЗНАДІЙНІ!
Надежда
29.10.2014 14:43:42
Совершенно и полностью согласна с каждым Вашим словом !
Геннадий Логвиненко
24.10.2014 12:37:17
Нельзя сделать из свиньи человека.Нельзя подонка перетворить на порядочную людину. Дело даже нестолько втом,что эти "беженцы" наши враги,но пркжде всего в том,что они подлецы и подонки. Даже если по каким-то причинам (разумеется шкурным) они перетворятся на украинофилов,то все едино останутся подонками. Возможно такой вариант будеи даже хуже,сеейчас они все-таки ЧУЖИЕ для нас,а так это будут уже СВОИ (даже если и москали по происхождению), но ведь они все оавно останутся подонками,и будут объективно способствоывать деморализации УКРАИНСКОЙ НАЦИИ. Нет уж такие люди,с менталитетом постоккупантов и подогков не нужны УКРАИНЕ.Чемодан ,вокзал,Россия.
jabberwocky
25.10.2014 15:59:58
Біженці зі своєї країни – не найстрашніше. Набагато страшніше - БІЖЕНЦІ зі СВОГО ЧАСУ. Julian Tuwim
Саня
29.10.2014 00:00:05
...что за чушь насчет Магадана!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Уже пенсионер
12.11.2014 11:00:36
раньше бюджетные организации покупали уголь по 900-1200 гр.т.е.по 110-150 дол. последний был нередко сомнительного качества