Коли купуєш товар, то очікуєш отримати те, що тобі попередньо обіцяють, утім, реальність може бути зовсім іншою. Як боротися з такими - розповідають фахівці.
На "вудку" недобросовісного виробника упіймалася лучанка Анна Золотухіна, яка, бажаючт поласувати морозивом-"гігантом", знайшла під обгорткою було зовсім не те, що було намальовано на обгортці.
Про це пані Анна написала у своєму листі до редакції Інформаційного агентства Волинські Новини.
«Я купила вершкове двошарове морозиво «Ваніль-лимон ГІГАНТ». Заплатила за нього, як для морозива, досить дорого – 11 гривень, це вища ціна, ніж за звичайне морозиво в ріжку. Але як відкрила упаковку, то моєму здивуванню не було меж. На упаковці було зображено, що морозиво справді має бути гігантом: великий ріжок, а зверху, ще в половину стаканчика, мав красуватися жовтенький лимооний смаколик. Насправді ж морозива поклали так, що воно ледь доходило до країв ріжка, це зовсім ніякий не гігант, як би знала – не купувала б», - пише Анна Золотухіна.
Ситуацію прокоментував голова громадської організації «Асоціація захисту справ споживачів» Роман Осадовський. З його слів, це дійсно порушення прав споживача, і виробника можна зобов'язати припинити випуск такого продукту.
«Безперечно, товар не зовсім такий, як його рекламують на етикетці. У цьому випадку можна звертатися в суд. Тоді будуть проведені відповідні експертизи, і виробника можуть змусити припинити таке виробництво. Хоча це клопітно, але можливо», - розповідає Роман Осадовський.
Він також зазначив, що ще одним ефективним способом боротьби з недобросовісними підприємцями є така тактика: не купуєш товар - немає попиту, його припиняють виготовляти.
До слова, скандальний виробник морозива, який виклакав нзадоволення споживачів, - компанія "Три ведмеді" з центральним офісом у Києві і виробничими потужностями в Бердичеві Житомирської області
Коментарі
лучанка
28.09.2014 15:03:15
в основному на всіх упаковках продовольчих товарів є безкоштовні телефони гарячої лінії виробника. Треба завжди цим користуватись. Я колись особисто зверталась на КОМО відносно якості молока по такому телефону,мою скаргу зафіксували,передзвонили і повернули молоко навіть чеків не взяли в мене.Виявилось, що в них на лінії щось пішло не так,і партія молока вийшла не зовсім якісна.