Коли купуєш товар, то очікуєш отримати те, що тобі попередньо обіцяють, утім, реальність може бути зовсім іншою. Як боротися з такими - розповідають фахівці.

На "вудку" недобросовісного виробника упіймалася лучанка Анна Золотухіна, яка, бажаючт поласувати морозивом-"гігантом", знайшла під обгорткою було зовсім не те, що було намальовано на обгортці.

Про це пані Анна написала у своєму листі до редакції Інформаційного агентства Волинські Новини.

«Я купила вершкове двошарове морозиво «Ваніль-лимон ГІГАНТ». Заплатила за нього, як для морозива, досить дорого – 11 гривень, це вища ціна, ніж за звичайне морозиво в ріжку. Але як відкрила упаковку, то моєму здивуванню не було меж. На упаковці було зображено, що морозиво справді має бути гігантом: великий ріжок, а зверху, ще в половину стаканчика, мав красуватися жовтенький лимооний смаколик. Насправді ж морозива поклали так, що воно ледь доходило до країв ріжка, це зовсім ніякий не гігант, як би знала – не купувала б», - пише Анна Золотухіна.

Ситуацію прокоментував голова громадської організації «Асоціація захисту справ споживачів» Роман Осадовський. З його слів, це дійсно порушення прав споживача, і виробника можна зобов'язати припинити випуск такого продукту.

«Безперечно, товар не зовсім такий, як його рекламують на етикетці. У цьому випадку можна звертатися в суд. Тоді будуть проведені відповідні експертизи, і виробника можуть змусити припинити таке виробництво. Хоча це клопітно, але можливо», - розповідає Роман Осадовський.

Він також зазначив, що ще одним ефективним способом боротьби з недобросовісними підприємцями є така тактика: не купуєш товар - немає попиту, його припиняють виготовляти.

До слова, скандальний виробник морозива, який виклакав нзадоволення споживачів, - компанія "Три ведмеді" з центральним офісом у Києві і виробничими потужностями в Бердичеві Житомирської області