Лучан не оминуло «свято волевиявлення» - вибори 26 жовтня. Окрім того, що вони обиратимуть кандидата у народні депутати, їм доведеться визначитись із претендентом на посаду депутата облради на місце покійного екс-губернатора Бориса Клімчука. Тож, вулиці обласного центру в прямому сенсі слова всіяні передвиборними рекламами та агітками, - пише Інформаційне агенство Волинські новини.

Однак, схоже, більшість звичайних лучан така тенденція неабияк дратує. Про це вони розповіли під час відеооопитування, яке підготували представники громадської організації «Бойкот», що свого часу приєдналася до всенародного обурення з приводу марнотратства під час війни і провела власне дослідження затрат на зовнішню рекламу кандидатів у народні депутати України в Луцьку. Так, з їх слів, безпека життя одного українського солдата вартує 2 білборди та 5 сітілайтів.

Опитані ж краяни в один голос запевняють, мовляв, передвиборна агітації уже серйозно набридла: «Я не розумію, навіщо робити рекламу тим людям, які не є справжніми. Якби була реально класна людина, її б одразу вибрали», - каже русявий молодий лучанин.

Дехто наголошує на тому, що на агітацію та пропаганду витрачають стільки коштів, що за них можна зробити мінімум 5 добрих справ. Саме добрі вчинки, на думку лучан, дадуть більше користі і для пропаганди депутата чи партії, і для полегшення життя тих хлопців, які наразі перебувають в АТО.

«Зовнішня реклама катастрофічно набридла. І так тієї реклами багато, що ми самі її знаємо напам’ять, можемо кого завгодно рекламувати», - віджартовуються краяни.

Загалом, більшість опитаних дотримуються думки, що уся «передвиборна гонка» - це величезне психологічне навантаження для звичайного населення.

Про те, наскільки набридла агітація й що мультики значно цікавіші, ніж політична реклама, говорять навіть діти.

«Білбордів з рекламою сьогодні не потрібно взагалі. Натомість варто допомогти тим людям, які перебувають в зоні АТО. Це більш потрібно, ніж ця агітація. Якби кандидати хоча б через один пішли туди, де зараз воюють ці хлопці, або хоча б відправили на війну власних дітей, тоді б вони точно знали, куди вкладати ті гроші», - вважають лучани.

А ще мешканці обласного центру запевняють, що гроші, витрачені на рекламу, краще віддати на відбудову зруйнованих міст, медицину і людям на зарплати. Їм не подобається, що певні кандидати вивішують величезну за площею рекламу на фасадах житлових будинків, тоді як інші обходяться всього лиш сітілайтами.

«В Україні грошей й так не вистачає, і ті гроші будуть здирати з простих громадян, тобто мирного населення. Якщо люди хочуть знайти інформацію, її можна знайти в інтернеті. Тому я не вважаю, що для цього потрібно використовувати телебачення та білборди», - каже луцька студентка.

А загалом для окремих представників молоді сезон перед виборами – це період, який вони називають коротко і зрозуміло - «ховайся в жито».
«Хочеться закривати очі перед всіма білбордами. Чим більше люди витрачають коштів на цю рекламу, тим більше вони намагатимуться ці кошти відбити. І мене це дуже засмучує», - кажуть вони.

Спеціально для Інформаційного агентства Волинські Новини відеоряд вражень лучан прокоментував голова громадської організації «Бойкот», яка і зініціювала зйомку ролика, Артем Орлов. Він наголосив, що шалені кошти, витрачені на агітацію – це не що інше, як «гроші викинуті на вітер» та «феєрверки під час війни»:

«Громадська організація «Бойкот» обурена тим, що відбувається перед виборами в країні, зокрема й у Луцьку. Ті чи інші політики, використовуючи дорогу зовнішню рекламу, телебачення чи зустрічаючись на великих сценах із громадянами, забувають про те, що Україна перебуває в умовах війни. До прикладу, цими коштами можна було б допомогти учасникам АТО. А ще ліпше, знаючи, про майбутню участь у виборах, зробити щось корисне для громадськості чи інфраструктури міста ще за рік-два до перегонів. Це – гроші, викинуті на вітер та феєрверки у складний час. Це недопустимо», - рішуче резюмував він.