Результат підрахунку голосів у 19 мажоритарному окрузі свідчить про те, що багато важить масштабність рекламної кампанії, вибір «правильної» політсили та розпорошення електорату. Пише Інформаційне агентство Волинські Новини.
Нагадаємо, згідно з результатами підрахунку голосів в мажоритарному окрузі лідирує представник «Народного фронту» Ігор Гузь. Відтак, представники ГМ «ОПОРА» коментують, що такі результати підтверджують думки про вагу масштабів рекламної кампанії. Приміром, партія Анатолія Гриценка, яка мало рекламувалася на телебаченні, програє «Самопомочі». Мовляв, масштабність передвиборчої реклами в 19 окрузі зробила свою роботу.
Також, кажуть, вплинув і «правильний» вибір партії, яка згідно з попередніми результатами лідирує на Волині. Ще одна причина таких результатів – розпорошеність місцевого електорату між місцевими кандидатами.
До слова, в ОПОРІ досі чекають коментар Ігоря Гузя з приводу прихованої реклами, якою був обвішаний округ. Йдеться про білборди з гаслом «Ігор прийде – порядок наведе». Хоч і притягти до відповідальності кандидата за це навряд чи вдасться, та, вочевидь, така прихована реклама спрацювала.
Коментарі
Захід
27.10.2014 16:57:49
До Ігоря скоро прийдуть і порядок наведуть
Схід
27.10.2014 17:40:03
Ігор приде, накуй піде...