У липні ЛПЕ отримало старі тролейбуси з Польщі, які «витіснили» автобуси на маршруті № 15 і № 15а. Як кажуть лучани під час відеоопитування: їздити стало дешевше, але сервіс значно погіршився. Пише Інформаційне агентство Волинські Новини.

Нагадаємо, що 6 так званих старих-нових тролейбусів представили у Луцьку 22 липня, кожен з них вартує близько 100 тисяч гривень.

Тоді директор підприємства Анатолій Тимощук наголошував, що це - його особисте досягнення.

«На ці тролейбуси претендувало чимало охочих з інших областей, але я - агресивний менеджер, і не втрачаю того, що може принести гроші», - наголошував Тимощук.

Потому, тролейбуси вийшли на рейс маршрутів №15 і №15а, замість синіх автобусів «Богдан».

У зв’язку з цим городяни отримали зменшення вартості проїзду – з двох гривень до 1.25. Однак, разом з тим, лучани відчули й погіршення сервісу: тролейбуси часто ламаються. Проте на підприємстві електротранспорту відмахуються, мовляв, усе в порядку.

Про нещодавнє нововведення із «рогатими» сьогодні мешканці міста думають так:
«Дуже не влаштовує, бо повільно їздять, часто зламаються», «Маршрутка швидше приїжджає», «На жаль, тролейбуси не завжди з’являються, інколи їздять не по графіку, взагалі не приїжджають». Однак є і противники маршрутних таксі, які переконують, що «від них вихлопні гази виходять, це заважає дихати, маршрутки забруднюють місто».

Як, своєю чергою, повідомив директор КП «Луцьке підприємство електротранспорту» Анатолій Тимощук у відповіді на інформаційний запит – тролейбусні маршрути № 15 та № 15а обслуговує 6 тролейбусів польського виробництва. Інтервал руху тролейбусів – 14 хвилин, під час перерви для відпочинку і прийому їжі інтервал руху – 28 хвилин.

Зауважимо, нещодавно Інформаційне агентство Волинські Новини повідомляло, що лучани скаржаться на етику водіїв громадського транспорту. Зокрема, за півмісяця у групу оперативного реагування «15-80» надійшло 17 звернень, які стосувалися руху міського пасажирського транспорту.

Також редакція повідомляла про те, що надходження в ЛПЕ збільшилися на 50%. Пов’язують це із нарощенням кількості тролейбусів на лінії і контролем за грошима.

Нагадаємо, поки луцький транспортний комунальник «бореться» за старі тролейбуси з Польщі - закордонні сусіди купують у волинян нові тролейбуси.