На дорогах Волині найближчими днями очікуються опади у вигляді мокрого снігу та дощу. Не всі водії можуть вчасно перелаштуватися до нових умов на дорозі. Державтоінспекція у Волинській області закликає бути максимально пильними і обережними, оскільки найбільша кількість ДТП фіксується саме у перші дні негоди.
Слизько буває і на льоду, і на мокрій дорозі. Високі швидкості неприпустимі, дистанція повинна бути збільшена не менше ніж в два рази. Навіть нові шини з чітким малюнком протектора не можуть забезпечити ідеального зчеплення зі слизькою дорогою, і особливо покладатися на них не слід. Про це інформує прес-служба УДАІ УМВС України у Волинські області.
Перед виїздом в ожеледь перевіряйте тиск повітря в шинах і знос протектора. Тиск повітря повинен відповідати нормі, а малюнок протектора мати однаковий знос на всіх шинах. На вільній ділянці гальмуйте, перевіряючи, чи всі колеса одночасно починають гальмування. Оцініть довжину гальмівного шляху і стійкість автомобіля до замету. Ступінь слизькості випробуйте різкою подачею "газу", гальмуванням або різким поворотом керма.
Рушайте на льоду плавно з другої чи навіть з третьої передачі, оскільки на першій колеса найчастіше буксують.
В ожеледь зчеплення коліс автомобіля з дорогою різко зменшується, і гальмівний шлях може збільшитися в порівнянні з сухим покриттям більш ніж у 8 разів при тій же швидкості руху. Керуючи автомобілем, не допускайте різких рухів при кермуванні, включенні зчеплення, перемиканні передач, розгоні, повороті і гальмуванні. Навіть незначна різкість може привести до заносу, і автомобіль понесе до інших машин, на смугу зустрічного руху або на тротуар.
Гальмування з одночасним поворотом кермового колеса неприпустиме. Автомобіль, після припинення гальмування різко попрямує у бік вивернутих коліс. Рух автомобіля при заносі завжди непередбачуваний.
Гідропідсилювач керма зменшує фізичне навантаження на руки, але не дає можливості відчувати опір дороги, а це дуже важливо при ожеледі.
На слизькій дорозі застосовуйте гальмування двигуном, або імпульсне гальмування, або комбінуйте обидва методи. Різкими, короткими імпульсами по 2-3 рази натискайте і відпускайте педаль гальма. Короткий контакт гальмівних колодок з дисками або барабанами пригальмовує колеса, але не блокує їх.
На поворотах гальмувати небезпечно - обов'язково викличете занос передніх або задніх коліс. Перед поворотами гальмуєте комбіновано, тобто двигуном і ножним гальмом.
Поза населеними пунктами можуть бути ділянки криги на мостах, обмерзання або вологості в тінистих або покритих мокрим листям місцях і т. Д. Такі ділянки можуть зустрітися і на під'їздах до місць зупинки численних транспортних засобів перед світлофорами.
Дистанція на слизькій дорозі повинна бути не менше подвійної швидкості руху. Наприклад, при швидкості 40 км / год дистанція повинна складати близько 80 м. Підйоми і спуски долайте на знижених передачах і без їх перемикання, з постійною швидкістю.
На перехрестях остерігайтеся зіткнення з машинами, котрі їдуть в поперечному напрямку - не всі водії зважають на небезпеку ожеледі. На пішохідних переходах, під'їздах до них і в інших місцях можливої появи пішоходів на проїзній частині будьте обережнішими - пішохід теж йде по льоду і не може швидко зупинитися. Не подавайте звукового сигналу - в поспіху пішохід може посковзнутися і впасти. Особливу увагу проявляйте до дітей і пішоходів похилого віку.
Пам’ятайте, при снігопаді скорочується час, коли потрібно встигнути розпізнати небезпеку! Снігопад за умовами видимості аналогічний туману. При управлінні автомобілем в снігопад через кожні кілька сот метрів перевіряйте гальма - гальмівні накладки намокають від снігу і можуть не спрацювати у потрібний момент.
Водіям Волині нагадують про підвищену небезпеку на дорогах
четвер, 20.11.14 17:48Помилка в тексті?Виділи її мишкою та натисни Ctrl + Enter
Коментар буде опубліковано після модерації
Коментарі
коментарів немає