Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 10 по 23 листопада 2014 року доповідає директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як. Про це інформує «Волинська правда».

За звітний період на адресу міської ради надійшло 967 телефонних звернень (за аналогічний період 2013 року - 910). 197 звернень із загальної чисельності - інформаційно-довідкового характеру.

.
Найбільша кількість звернень стосувалась житлово–комунальної сфери міста – 416 (43 %), відповідно передано на виконання: департаменту житлово-комунального господарства – 25; ЖКП-2 – 32; ЖКП-3 – 64; ЖКП-7 – 64; ЖЕК №8 ЖБК – 91; ЖКП-11 – 40; ТзОВ «М.Ж.К.» – 100.

Окремі звернення ще залишились на контролі.

Лариса Карп’як звернулася до керівників житлово-комунальних підприємств з проханням оперативніше у вихідні та святкові дні забезпечувати реагування на звернення, що надходять в групу оперативного реагування «15-80», а також звітувати про їх виконання, чітко надавати інформацію про аварійні ситуації та проведення планових ремонтних робіт в житлових будинках.