У Ковелі запроваджено новий метод ремонту дорожнього покриття, який ковельчани уже охрестили, як «нічний». Напроти школи № 10 бригада «працівників доріг» починає асфальтувати вулиці Міцкевича та Будищанська тільки з настанням темряви і завершує роботу вночі. І так, щодоби. Пише Kowel.com.ua.
«Маршрутки» та інший автотранспорт змушені небезпечно маневрувати й робити об’їзд. Щоб перейти дорогу непоодинокі пішоходи ступають у щойно покладений гарячий асфальт, залишаючи на ньому свої сліди.
Згідно стандартів Укравтодору, які затверджено у 2006 році, а перед тим погоджено Департаментом Державтоінспекції МВС України, під час облаштування місця проведення подібної роботи виконроб (майстер) попередньо повинен визначитись щодо «штучного освітлення ділянки дороги при виконанні робіт у темну пору доби, освітлення у місці стоянки машин та механізмів». А ця норма не дотримується.
За ходом такого дивакуватого ремонту пильнує середнього віку бойка жінка, яка просила автора цих рядків не фотографувати процес асфальтування, водночас відвертала-ховала голову в капюшон, коли у відповідь журналіст просив її назватися, повідомити, кого вона разом із дорожниками представляє, і пояснити, чому вони працюють виключно в темну пору доби. Адже в день на цій ділянці – тихо, немає ані техніки, ані робітників.
Саме тут місяць тому в фотооб’єктив журналіста Сергія Товкача потрапила техніка та робітники ТзОВ «Аміла» із Турійська, які «латали» дорожнє покриття. Після публікації у пресі всі роботи вдень припинилися.
Тепер же на спецодязі «нічних» дорожників красується логотип шляхо-будівельної фірми «Альтком» з Донецька, що входить до однойменної фінансово-промислової групи, один із співзасновників якої є компанія з такою ж назвою, що зареєстрована в одній з європейських столиць. Ковельська влада «скормлює» бюджетні кошти «донецьким»?
Коментарі
коментарів немає