За кошти від продажу російських товарів з наліпками дитячого фонду ЮНІСЕФ постраждалим від війни дітям України нададуть психологічну підтримку. Про це йдеться у листі-відповіді, що надійшов на адресу «Громадського. Волинь».

Нагадуємо, минулого тижня журналісти не могли лишити по-за увагою акцію від міжнародного дитячого фонду. В одному з супермаркетів Луцька з’явилися товари російського виробництва, на яких були наліпки міжнародної організації ЮНІСЕФ з інформацією про те, що одна гривня з продажу цього продукту піде на допомогу українським дітям. Аби з’ясувати мотивацію дитячого фонду, журналісти звернулися до українського представництва. Відповідь не забарилася.

Подаємо текст листа без змін:

«Партнерство Unilever з ЮНІСЕФ в Україні є частиною глобальною кампанії, яка відбувається у багатьох країнах з 2012 року. Метою нашої ініціативи є допомога дітям, що опинились у скруті. Unilever є глобальною компанією, яка виробляє свої продукти по всьому світу і їх продукти, які продаються в Україні, теж вироблені в різних країнах. Unilever реалізує маркетингові кампанії по всьому світу, щоб підтримати програми Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) для дітей, в тому числі в Україні. Кампанія, яка триває в Україні до початку січня, робить внесок у гуманітарну допомогу ЮНІСЕФ, яку ми надаємо тисячам дітей та родин, що постраждали. Залучені кошти в рамках цієї кампанії ЮНІСЕФ спрямує на підтримку 15 000 дітей та їхніх родин для надання психологічної допомоги, а також забезпечення гігієнічними наборами й навчальними комплектами, які повністю закуповуються в Україні.

ЮНІСЕФ не підтримує жодну продукцію або бренд, тому залишає рішення придбати будь-який продукт кампанії на розсуд кожного споживача».

У той час, коли більшість супермаркетів і магазинів відгукнулися на акцію «Не купуй російське», маркуючи товари вироблені країною-агресором, ЮНІСЕФ обрало ці товари для благодійної акції.