Світ побачив традиційний рейтинг найдорожчих торгівельних марок світу BrandZ 100. До сотні найкращих увійшли по справжньому найдорожчі бренди планети, які навіть в умовах світової економічної кризи не втратили своїх позицій. В порівнянні з минулорічним рейтингом, цього року загальна вартість ТОР-100 торгівельних марок сягнула 2 трильйонів доларів. 

Лідером вже другий рік поспіль став Інтернет-гігант Google, вартість якого сягає 100 мільярдів доларів. Слідом розташувався бренд Microsoft, оцінений в 62 мільярди, та Cocа-Cola з 51 мільярдом. Як зазначають автори рейтингу, цього року щоб потрапити до сотні найкращих потрібно було „коштувати” не менше 6,5 мільярдів доларів.