У львівській галереї «Дзига» відкрили виставку львівського художника Сергія Радкевича. «Календар/Повний цикл праці» — проект, що охоплює 364 дні 2014 року.

На 364 графічного формату листах А5 львівський художник зобразив святих згідно із католицьким календарем. Якщо в той день віддавали шану кільком святим, обирав найвідоміших. Представлені роботи – інструмент праці над собою, - інформує Gazeta.ua.

«Незважаючи на час, локацію, особистий стан чи бажання, один пройдений день ставав графікою лику святого. Тому цей проект є повним циклом праці над собою, над своєю лінню» - каже художник.

«Малював по одній роботі щодня, хіба хворів чи був надто зайнятий, тоді надолужував. Починав із січня, 18 лютого – найважчий день, тоді були перші жертви на Майдані, саме тому на календарі зображена червоним кольором Богородиця. Техніка звичайна – різнокольорові маркери та картон. Були святі, які одразу «лягали», їх легко було малювати, а були такі, що навіть після прочитання їхнього житія, перегляду робіт іконописців було важко малювати», - каже Сергій Радкевич.

Ще на початку лютого минулого року Радкевич малював на дахах та стінах будинків картини, присвячені загиблим активістам у столиці. Першу двометрову картину «Сергій Нігоян. Вірменський мотив" присвятив загиблому активісту «Євромайдану», на одному із дахів Львова досі є картина «Юрій Вербицький».

Художника запросили у Луцьк, аби він намалював на стіні в центрі міста роботу про загиблих на Майдані волинян.

«Усього зумів створити шість робіт загиблих, а їх більше сотні. Морально вже більше не міг це важко. Роботи досі можна побачити в урбаністичному просторі Львова, інколи їх замальовують вандали, але ми відновлюємо», - каже Сергій Радкевич.

Сергій Радкевич працює в жанрах монументального розпису, стріт-арт живопису, графіки, інсталяції. Народився у Луцьку, закінчив Львівську національну академію мистецтв. Брав участь у виставці фіналістів PinchukArtCentre Prize, PinchukArtCentre (Київ, 2011), учасник персональних та групових виставок в Україні.