Як показав моніторинг кількості наданих послуг, 12 січня 2015 року до «Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьк» Луцької міської ради звернулося (за даними електронної черги) 577 суб’єктів звернень. Серед найпопулярніших послуг - послуги міграційної служби (реєстрація місця проживання, оформлення паспорта громадянина України) та реєстраційної служби (державна реєстрація суб’єктів господарювання, реєстрація права власності на нерухоме майно), - про це йдеться на сайті мерії.

Враховуючи щоденне збільшення кількості відвідувачів, роботу в новому 2015 році працівники ЦНАП розпочали із вдосконалення процедур та якості надання адміністративних послуг. Так 12 січня 2015 року в приміщенні ЦНАП відбулося навчання адміністраторів, державних адміністраторів ЦНАП з представниками Волинської обласної державної адміністрації.

Питання, що обговорювалися на навчанні:

  - створення порталу адміністративних послуг міста Луцька;

  - запровадження sms-інформування суб’єктів звернень (про готовність результату послуги);

  - оновлення електронної черги.

На зустрічі обговорено шляхи та терміни впровадження змін, що сприятимуть підвищенню якості надання адміністративних послуг, забезпечать доступність суб’єктів звернень до інформації про адміністративні послуги.