Луцький завод АТ «СКФ Україна» відхилив пропозицію Росії поставляти продукцію для військових цілей у 2009 році. Натомість, сьогодні випускає комплектуючі для сучасних українських бронемашин.
Про це йшлося під час візиту на підшипниковий завод «СКФ Україна» у рамках Дня депутата Луцької міської ради, - пише Інформаційне агентство Волинські Новини.
Як розповів генеральний директор акціонерного товариства «СКФ Україна» Володимир Цибульський, ще у 2009 році на підприємство звертались представники Росії з проханням виготовляти товари для їхньої «оборонки». Але співробітництва з цього так і не вийшло. Адже для того, щоб поставляти в Росію ті ж самі підшипники, проте для військової галузі, виготовлятись вони мають згідно із власним спеціальним стандартом.
Проте причиною відмови була не тільки тяганина зі стандартами виробництва. Володимир Цибульський переконує - на підприємстві вирішили відмовитись, адже йдеться про оснащення армії чужої держави:
«Тоді нам і в дурному сні не снилось, що буде війна. Але ми відмовились, бо це чужа держава, у будь-якому випадку».
Нині практично вся продукція заводу йде на експорт. Серед інших, підшипники з Луцька купують такі світові бренди, як Volkswagen, Iveco, MAN, Isuzu тощо.
Єдиним українським споживачем продукції луцького заводу АТ «СКФ Україна» є Кременчуцький автомобільний завод, який цьогоріч суттєво збільшив об’єми своїх замовлень. Якщо бути конкретним, то йдеться про зростання виробництва на 49%.
Пов’язано це з тим, що чимало замовлень українського оборонного комплексу виконує саме цей завод. Докладає до цього процесу свою «руку» і «СКФ Україна». Для прикладу, всі підшипники для новітнього українського броньовика KrAZ-MPV Shrek One виготовляють у Луцьку.
Довідка:
KrAZ-MPV Shrek One (КрАЗ-МПВ Шрек Один) — сімейство українських бронеавтомобілів з V-подібним днищем, розроблених компанією АвтоКрАЗ спільно з канадською компанією Streit Group на основі КрАЗ-5233ВЕ. Машини створені за стандартом MRAP і представлені в 2014 році.
Протимінний захист: дві міни ТМ-57 (14 кг тротилу) під будь-яким колесом, одна міна ТМ-57 (7 кг тротилу) під днищем. Балістичний захист: B6+/STANAG 4569 рівень 2. Віконне скло: прозоре багатошарове куленепробивне. Внутрішній шар — полікарбонат.
Коментарі
коментарів немає