Адміністративна колегія Волинського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України зацікавилась розмірами орендної плати, котру встановлює ЖКО Нововолинської міської ради, - пише БУГ.
Як видно в ході розгляду матеріалів справи виявлено порушення чинного законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних дій органу місцевого самоврядування на ринку послуг оренди майна, що належить до комунальної власності.
Все почалось з колективного звернення тринадцяти орендарів приміщень за адресою м.Нововолинськ, вул. Святого Володимира, буд. 3. У людей, серед яких – підприємці, господарські товариства, адвокати та навіть благодійний фонд і реєстраційна служба міського управління юстиції, виникло питання щодо формування розміру орендної плати, котру встановлює їм держава за користування комунальним майном у договірних орендних відносинах з орендодавцем ЖКО Нововолинської міської ради в особі пані Чайки О.І.
При роботі над матеріалами справи фахівці регіонального АМКУ виявили ряд кричущих порушень. Окремі – не отримали пояснень.
Рішенням адміністративної колегії Волинського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 30.12.2014 р. було визнано, що Нововолинська міська рада вчинила порушення законодавства про захист економічної конкуренції.
При цьому міськраду зобов’язали у двомісячний термін припинити порушення законодавства про захист економічної конкуренції шляхом приведення порядку оренди майна, що належить до комунальної власності територіальної громади м. Нововолинська, у відповідність до вимог Закону України «Про оренду державного та комунального майна».
Як повідомляє видання, представники Антимонопольного комітету зобов’язали ЖКО Нововолинської міської ради здійснити перерахунок.
Проте замість звіту про виконання розпорядження надійшов лист з обгрунтуванням своїх рішень, ще й з посиланням на законодавство! За їх твердженням, державна і комунальна власність – це різні речі, а отже й ціноутворення орендної плати не однакове.
Також, як варіант, можна було би зробити винною секретарку, бо представники комунальників раптом виявили у тексті рішення технічну помилку, котра й стала причиною розбіжностей.
Питання полягає в тому, що рішення ЖКО приймались на засіданнях міської ради, де має бути присутнім прокурор міста, чия функція – здійснювати контроль за дотриманням закону. Але – якого? І справа не в тому, хто був очільником цієї служби – вони змінювались. Ситуація з орендою приміщень – незмінна.
Зауважимо, що рішення органів Антимонопольного комітету України, відповідно до ч.2 ст. 56 Закону України «Про захист економічної конкуренції» є обов’язковими до виконання
Майно, що орендується, належить громаді м. Нововолинська. Міська рада, нараховуючи завищену орендну плату, порушує права громадян та створює соціальну напругу у суспільстві.
За рахунок орендної плати утримується така структура, як ЖКО, потреба в якій є сумнівною, незрозумілою для громадян.
Коментарі
коментарів немає