Міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський констатував факт того, що пасажирські перевезення на українській залізниці є «ультразбитковими». Тому, з метою залучення додаткових грошей, на Укрзалізниці будуть змінені підходи до тарифоутворення.

Про це він розповів під час зустрічі із журналістами у приміщенні Волинської облради.

Андрій Пивоварський повідомив, що урядовці не залишають наміру перетворити «Укрзалізницю» в публічне акціонере товариство. За рахунок цього він має намір віднайти додаткові грошові резерви.

Тарифів на вантажоперевезення на залізниці вже були підняті на 30%, на все окрім перевезення вугілля. Але після закінчення опалювального сезону тариф піднімуть і на нього. Щоб зроби підприємство прибутковим також піднімуть тарифи і на пасажирські перевезення. Але, як зауважив міністр, паралельно будуть підніматись питання якості перевезень.

«Платимо більше – якість повинні отримати кращу. І клієнти «Укрзалізниці» повинні вимагати цього» - зауважив міністр інфраструктури України.

На прохання лучан Андрій Пивоварський пообіцяв особисто звернутись до керівництва «Укрзалізниці» з вимогою вирішити проблему потужності перевезення волинян у період відпусток.

Нагадаємо, міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський був висунутий на псаду за квотою Петра Порошенка. Раніше він працював на посаді генерального директора групи компаній нардепів-олігархів з Волині Ігоря Єремеєва та Степана Івахіва. 

Політологи розцінювали це як вміння Єремєєва провернути дивовижну операцію: будучи в опозиції і зберігаючи високу ціну на послуги своєї групи, він примудрився працевлаштувати свого топ-менеджера в одне з найбільш прибуткових міністерств.

Які у Єремєєва транспортні інтереси? Передусім - постачання дизельного пального для  «Укрзалізниці». Це суттєві доходи, зважаючи на об'єми закупівель УЗ.

Можливо, Пивоварський на посту глави Мінінфраструктури, яке опікується «Укрзалізницю», стане гарантією, що WOG не витиснуть конкуренти на тендерах?, - розмірковує експерт Андрій Вишинський.