Криза вдарила навіть по таким виданням, як журнал Playboy. Щоб впоратися з різким падінням обсягів продажів тимчасовий виконавчий директор Джером Керн вирішив скоротити тираж і виходити рідше. Він запропонував об’єднати липневий і серпневий номери, а також знизити розцінки на розміщення реклами. А вже з червневого номера буде випробуваний новий дизайн, який має надати Playboy „молодшого і свіжішого вигляду”. 

Журналісти The Chicago Tribune, які вивчали проблеми найвідомішого еротичного видання світу, впевнені, що журналу все більше завдають проблем електронні ЗМІ та безкоштовна еротика в Інтернеті. Тільки за останні сім років кількість читачів Playboy впала на 600 тисяч. За шість місяців минулого року загальний тираж склав близько 2,5 мільйонів екземплярів, а доходи від продажів у першому кварталі цього року впали на 16 відсотків - до 13,5 мільйона доларів.