Під час чергового засідання виконавчого комітету Луцької міської ради заступник міського голови Тарас Яковлев доповів присутнім про необхідність збільшення проїзду в автобусах, які працюють на міських маршрутах.

Згідно запропонованого віце-мером проекту рішення, тариф на послуги з перевезення маршрутним таксі одного пасажира по місту становитиме 3 грн.

Заступник мера доповів, що тариф включає в себе 5 % рентабельності, амортизаційні відрахування та вартість паливо-мастильних матеріалів. Для встановлення граничної вартості проїзду пасажиропотоки були обстежені лише частково. З 28-ми маршрутів міська рада спромоглась перевірити лише 9, адже на повне обстеження потрібно залучити значні людські ресурси, яких у міської влади немає.

Перевірка показників дохідної частини, запропонованої перевізниками здебільшого підтвердились, але все ж частково була відкорегована. Маршрутники в своїх розрахунках просили встановити рентабельність 10% однак, щоб стрімко не підвищувати тариф міська влада прийняла рішення її зменшити. Голова Волинського обласного осередку Всеукраїнської Асоціації автомобільних перевізників Ігор Семеніхін пояснив, що при науковому підході до галузі перевезень рентабельність повинна бути 32 % Тож, на його думку, тариф 3 гривні, запропонований міською владою залишить галузь перевезень на межі виживання.

Рішення про встановлення нового тарифу вдалось прийняти з другої спроби, адже половина членів виконавчого комітету утрималась від голосування.

Поки що ціна проїзду у маршрутних таксі міста становитиме 3 грн. Проїзд дітей залишиться 1 грн. Новий тариф вступає в дію з 20-того лютого 2015 року, тобто вже в цю п’ятницю.

На переконання Ігоря Семеніхіна, тариф 3 грн розрахований на вартість пального 17 гривень. При вартості пального 21 грн. рентабельність перевезень складає близько 4-5 грн. Тож Луцькі маршрутники вже через тиждень збираються ставити питання підняття тарифів до 3,50. Другим кроком утримання ціни проїзду буде скорочення транспорту в Луцьку. Тому невдовзі Лучанам доведеться чекати на зупинках довше.