З початку року на антикорупційний сервіс «Пульс» щодо діяльності Волинської митниці надійшло 23 звернення. Усі звернення осіб, які зателефонували на «Пульс», зокрема і 1 анонімний дзвінок, після відповідної реєстрації були детально розглянуті керівництвом та фахівцями Волинської митниці ДФС.

За результатами розгляду всі проблемні питання були врегульовані, - запевняють працівники Волинської митниці.

В.о. начальника Волинської митниці ДФС Андрій Андрейків вважає, що інтерактивна взаємодія фахівців митниці з суспільством за посередництвом цього сервісу є одним із найважливіших сегментів антикорупційної стратегії Державної фіскальної служби України.

«Ми вдячні небайдужим громадянам, які допомагають нам виявляти проблемні моменти у колективі та попереджати правопорушення. Власне, стратегія подолання корупційних проявів в фіскальних органах охоплює всі етапи роботи – від профілактики до виявлення і реагування на факти корупції, упередження її проявів» - розповів в.о.начальника Волинської митниці ДФС Андрій Іванович.

Нагадуємо, що у випадках, коли вирішення питання заявника суперечить нормам чинного законодавства, надається обґрунтоване роз’яснення з посиланнями на норми законодавчих актів.