Аби не збільшувати вартість проїзду начальник управління транспорту та зв'язку Анатолій Миронюк запропонував виконавчому комітету Луцької міської ради ухвалити рішення про скорочення кількості пасажирського транспорту на міських маршрутах у вихідні та святкові дні.
Анатолій Мирнюк розповів чим викликаний даний проект рішення. У зв’язку із введенням у Луцьку нового тарифу на проїзд у маршрутних таксі 20-го лютого, згідно якого вартість проїзду зросла до 3 грн, пасажири «пересіли» на тролейбуси або «пішли» пішки.
За словами перевізників навіть тариф у 3 гривні не здатен покрити їх витрати. Тому на розгляд виконавчого комітету Луцької міської ради було запропоновано інший спосіб досягнення рентабельності пасажирських перевезень.
Начальник управління транспорту та зв'язку доповів, що при проведені розрахунків пасажиропотоку було визначено середнє навантаження пасажирів на автобусах. Воно становить 27 чоловік, при загальному обсязі пасажиро-місткості 43.
Тож виходить, що для того, аби зробити пасажирські перевезення вигідними - лучани повинні платити ще гривню за перевезення повітря, або скоротити кількість транспортних засобів на маршрутах.
Виконком прийняв пропозицію Анатолія Мирнюка, тож тепер кількість автобусів, що курсують містом у вихідні зменшиться. Натомість ціна на проїзд поки що збережеться на нинішньому рівні.
Також, з метою оптимізації роботи міських автобусних маршрутів, міська влада планує внести корективи у розклад руху маршруток з урахуванням години-пік. Проект рішення готують на розгляд виконкому, засідання якого відбудеться 10-го березня.
Найближчим часом лучанам слід очікувати зменшення кількості маршрутних таксі у непікові години доби. Також заради збереження ціни проїзду в 3 гривні, тепер доведеться чекати маршрутку трохи довше. Та, звісно ж, приїжджати вони будуть не порожні.
Коментарі
Олександр
05.03.2015 09:39:32
Якби пасажири брали квитки в маршрутках то було б видно, що середнє навантаження пасажирів на автобусах не 27 чоловік,а в три рази більше, а так водії 10% виручки ложать собі в карман,обдурюючи власників, а "влада" не розібравшись "дере останню шкуру" з людей. Рано чи пізно цьому наступить -КІНЕЦЬ.
водій
05.03.2015 15:42:45
А ви самі сядьте у автобус і попробуйте заробити, а тоді відкривайте рот!
два
07.03.2015 10:05:07
маладєц.а ти в свому сидиш?лизиш і тут за то що не безработний?давай по 6 проезд зробим щоб тобі 4 тис.в місяць виходило..хай знають як та купєйка заробляється..а потім прийдеш в магазін а там написанно купляй по стільки то або відкривай-пекарню.лікарню,заправку..мозгами користуйся..подібні проблєми вже сотні країн сотні років назад вирішили..другий курс інституту на львівській автомобільне господарство підкаже (хто учиться)..а ти крути а потім бухай та жалуйся..
Лучанка
05.03.2015 15:28:30
не знаю як інші, але 47 маршрут - майже завжди переповнений. І не тільки водії привласнюють, але і пасажири дуже часто не платять... особливо коли коли людей стільки - що і на одній нозі приходиться стояти... Та й постійно якісь повсідчення показують і з водіями сваряться - хоча посвідчення звичайного інваліда на маршруті не передбачено. Але злоба людей - не має межі !!!
Navigator
06.03.2015 12:56:16
Нехай власники платять водіям ставку, а не копійки тоді і буде якийсь толк.
два
07.03.2015 10:00:07
человєка поділили маршути основні..протягом багатьох років витіснивши решту..всьо по єуропейські..а зараз яка різниця їм їде скільки маршуток яких номерів..главне щоб люди які стоять по напрямках руху сіли в його..сщітєльнєй сядуть..стануть і всьо..всім хаашо?колись і не так їздили..привикайте ..вони гасподарі жизні..без них всі помрем з голоду..