Таке рішення прийняли керівники залізниць країн СНД та Балтії. Минулого тижня у Мінську вони підписали угоду про економічну відповідальність за передачу міжнародних пасажирських потягів з порушенням графіка руху через міждержавні стикові пункти. Ця процедура відбулася в рамках Ради з питань залізничного транспорту держав-учасниць СНД і Балтії. „Укразілницю” на цьому з’їзді представляв генеральний директор Михайло Костюк

„Облік запізнень пасажирських поїздів через міждержавні стикові пункти здійснюватиметься відповідно до єдиної інструкції і розроблених на її основі двосторонніх договорів і вестиметься кожною із залізничних адміністрацій. За умовами угоди за кожну передачу пасажирських потягів через міждержавні стикові пункти із запізненням залізнична адміністрація, яка допустила запізнення, нестиме економічну відповідальність”, – зазначається у повідомленні прес-служби „Російської залізниці”. 

Розмір штрафу складатиме 200 швейцарських франків за кожні повні 30 хвилин запізнення. При цьому в угоді закладені моменти, при виникненні яких фінансова відповідальність не застосовуватиметься. Документ набуде чинності з моменту введення в дію єдиної інструкції з обліку передачі міжнародних пасажирських поїздів через міждержавні стикові пункти, введення якої заплановане на друге півріччя 2009-го.