За інформацією начальника відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів Ковельської міської ради Лілії Барни, впродовж минулого року у відділ звернулося понад 200 ковельчан із заявами про придбаний неякісний товар чи надані послуги.
У Ковелі за порадами та консультаціями щодо захисту своїх прав громадяни звертаються у відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів міськвиконкому, - йдеться на сайті Ковельської міської ради.
За інформацією начальника відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів Лілії Барни, впродовж минулого року у відділ звернулося понад 200 ковельчан із заявами про придбаний неякісний товар чи надані послуги. А в телефонному режимі було надано понад 250 консультацій. Переважна більшість звернень вирішувалась на користь споживача. Найбільше скаржились покупці на придбану неякісну побутову техніку, мобільні телефони, меблі.
Зазначимо, якщо ви отримали неякісні послуги чи придбали неякісний товар звертайтеся за адресою: вул. Незалежності, 73, каб. 305 або за номером телефону 6-17-05. Також можна звернутися в інспекцію з питань захисту прав споживачів у Волинській області за адресою в місті Луцьку: вул. Ковельська, 8. тел. 72-62-33 або 72-55-83.
Коментарі
коментарів немає