Під час відео-селекторної наради в голови Волинської обласної державної адміністрації Володимира Гунчика, із доповіддю про роботу Луцького підприємства електротранспорту виступив його директор Ігор Домбік. Він звітувався про роботу підприємства за минулий 2014 рік, та розповів плани на найближче майбутнє.

За словами Ігора Домбіка, за минулий рік підприємству вдалось збільшилась кількість одиниць техніки тролейбусного парку, ввести нові маршрути - 10 і 15, збільшити кількість зупинок на 40, покращили збір виручки, оптимізація графік руху тролейбусів.

Кількість платних пасажирів у 2014 році, порівняно з 2013-тим, збільшилась на 21%, та склала 5 141 000 пасажирів. У бюджет підприємства, у 2014 році, поступило прибутку - 5 275 000 грн., що на 30,6 % більше ніж в 2013 році. У минулому році, у республіці Польща, було закуплено 9 тролейбусів.

У минулому році також був зроблений капітальний ремонт 11 тролейбусів, ремонт і заміна контактної мережі - 2,2 км, ремонт кабельних ліній, ремонт покрівель двох тягових підстанцій, який не проводився роками. На це підприємство електротранспорту витратило 1 200 000 гривень статутного фонду.

ЛПЕ провело оптимізацію персоналу, скоротивши його чисельність з 530 людей до 471 у минулому році. Станом на 1. 01. 2015 чисельність працівників підприємства складає 414 людини.

Хоча середня заробітна плата працівників ЛПЕ у 2014 році зросла до 2334 грн, підприємству не вдалось погасити заборгованість по ній, та забезпечити своєчасність її виплат.

Ігор Домбік назвав чинники, які поки не дають підприємству вийти з боргової ями. Серед них - збитки від експуалатації автобусних маршрутів, недоотримання відшкодування витрат за перевезення пільгових категорій населення – 1 928 000 грн., штрафи «Богдан-Лізингу» на 1 177 000 грн.

Тож у 2014 році загальний борг підприємства склав 3 025 000 грн.

ЛПЕ планує у 2015 році вийти на беззбиткову діяльність та погасити заборгованість по заробітній платі, провести ремонт 12 тролейбусів та закупити ще 4. За словами директора, Польща вже готова продати Луцьку ще 3 старих тролейбуси. Також підприємство планує забезпечити роботу мінімум 50 тролейбусів на лінії, зробити ремонт та оптимізацію контактної мережі, аби зменшити використання електроенергії, оптимізовані графікі руху тролейбусів у робочі та вихідні дні.

Також підприємство працює над зміною тарифної політики, запровадженням різноманітних проїзних документів, з метою охоплення всіх категорій пасажирів.