Віряни церкви християн віри євангельської п’ятидесятників «Сіон» уже півроку оббивають пороги. Два диякони цієї церкви борються за місце пастора та майно церкви, а самі прихожани розділилися на два табори.

Люди розповідають, що у 2004 році була заснована церква християн віри євангельської п’ятидесятників «Благодать», а у 2012 році церква змінила свою назву на «Сіон».

У статуті цієї релігійної громади зазначено, що усі організаторські та розпорядчі питання вирішуються лише на зборах церкви і підтверджуються відповідними протоколами.

З часу заснування церкви пастором громади обрали Анатолія Прохора на термін до січня 2012 року. По закінченню строку служіння пастора громада не продовжила йому строк управління церквою, а самого Анатолія Прохора відсторонили від служінь за аморальну поведінку.

Взимку 2012 року новим пастором церкви обрали диякона Миколу Карабана, при цьому попередній служитель не передав своєму наступнику печатку та документи на церкву. Разом з тим Анатолій Прохор продовжував проводити служіння, на одному з яких покликав вірян «йти за ним».

Люди, які залишилися зі своїм попереднім пастором Миколою Карабаном запевняють, що Анатолій Прохор склав три підробні протоколи, якими включив до своєї церкви 35 членів, і вони могли б приймати рішення від імені церкви. Разом з тим, решта 132 вірян залишилися поза організацією у невідомому статусі, переконують люди.

Третім протоколом пастор Анатолій Прохор нібито виключив церкву «Благодать» з об’єднання церков ХВЄП. Проте віряни переконані, що усі три протоколи сфальсифіковані. Про це зокрема свідчить й те, що кількість голосуючих перевищує кількість членів релігійної громади, хто ходить до церкви пастора Анатолія Прохора.

З цими доводами дружина пастора Миколи Карабана звернулася до суду. Зокрема, жінка просить визнати протоколи недійсними.

У листопаді минулого року суддя Луцького міськрайонного суду Роман Кихтюк задовольнив позов Валентини Карабан і скасував спірні протоколи, втім прибічники пастора Анатолія Прохора подали апеляційні скарги, адже, за їхніми словами, суд, таким чином, втрутився у справи релігійної громади.

Крім цього, скаржники запевняють, що у скасованих протоколах містилися рішення стосовно багатьох інших важливих питань громади, зокрема питання про включення людей до церкви.

Тож наразі справа слухається в Апеляційному суді Волинської області, а віряни продовжують воювати за своїх пасторів.